Specialista dohledového centra - Broadcast & Security

Jméno/Firma
České Radiokomunikace a.s.
Pracoviště
Mahlerovy sady 2699/1, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Informatika a IT služby
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
5. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme technologická společnost, která našim zákazníkům umožňuje doručovat mediální obsah – od celoplošné digitální televize, rádia a video streamingu až po HbbTV. Nabízíme také cloudové služby, hosting ve vlastních datových centrech a celonárodní IoT sítě. Jsme součástí skupiny Cordiant Digital, která působí ve Velké Británii, Evropě i Severní Americe.

Aktuálně hledáme novou posilu do malého týmu dohledového centra broadcast a security, který zajišťuje kontrolu nejen nad fyzickou a požární bezpečností na objektech v síti CRA, ale také nad všemi službami poskytovanými prostřednictvím unikátních sítí DVB-T2, DAB+ nebo FM vysílačů. Jestli jste technicky zaměření a komunikativní, dejte nám o sobě vědět.

Jaká práce Vás čeká:

  • Monitorování přístupů na objekty, požárních a bezpečnostních alarmů a vysílacích technologií v režimu 24x7
  • Koordinace servisních zásahů - komunikace s řešitelskými skupinami, interními i externími dodavateli, koordinace jejich činností, vyhodnocování servisních priorit
  • Proaktivní vyhledávání možných bezpečnostních rizik a návrh opatření k jejich minimalizaci
  • Vyhodnocování bezpečnostních incidentů v síti CRA
  • Vyřizování telefonních hovorů a E-mailových požadavků zákazníků, kteří hlásí problémy s dostupností služby nebo zadávají změnové či jiné požadavky
  • Plnění role velitele požární hlídky, koordinace evakuace objektu při požární situaci, komunikace s Policií, HZS a dalšími orgány
  • Manipulace v elektrorozvodně NN, manipulace s požárními ústřednami a systémy SHZ
  • Reporting činností a událostí pro potřeby obchodu a managementu

Co od Vás potřebujeme:

  • SŠ elektrotechnického zaměření
  • Uvítáme praxi na Dohledovém centru, dispečinku nebo v servisním týmu
  • Zkušenosti s používáním dohledových systémů a základní administrací poruchových či změnových hlášení (Coral, ABI/ALVIS, SAP, NMX) výhodou
  • Obecný přehled a znalosti z oblasti vysílacích sítí (DVB-T2, DAB+, FM, GSM, LTE)
  • Základní znalost angličtiny na úrovni čtení manuálů a komunikaci v běžných hovorových tématech
  • Práce na PC – uživatelsky MS Office, znalost práce s databázovými aplikacemi výhodou
  • Dobré komunikační schopnosti, pečlivost a spolehlivost, schopnost týmové práce
  • Rychle se adaptovat, naučit se pracovat v řádově desítkách nástrojů, samostatně a proaktivně si prohlubovat znalosti a dovednosti
  • Schopnost rychle se rozhodovat, správně vyhodnotit situaci a umět přijmout opatření dle stanovených procesů a postupů
  • Zkušenost s prací na elektrickém zařízení min. §6 250/202 – pracovník pro samostatnou činnost do 1000V

Co jsme v CRA připravili pro Vás:

  • Důkladné zaškolení, kdy na začátku budete pracovat pod vedením zkušených kolegů
  • Hodně se u nás naučíte z technické oblasti v rámci platforem, které v CRA používáme
  • Kariérní růst; spoustu našich kolegů ve společnosti začínalo právě na dohledovém centru
  • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Systém volitelných zaměstnaneckých benefitů ve výši 24 000 Kč za rok; zkrátka přispějeme vám na sport, kulturu, relaxaci i zdraví
  • Stravenkový paušál v hodnotě 123 Kč na každý den
  • 5 týdnů dovolené a k tomu 5 dní zdravotního volna
  • Služební mobilní telefon a notebook
  • Bonusový systém
  • Práci v centru Prahy v blízkosti metra a pohodlné parkování přímo v areálu