Komunikační Ninja pro sociální sítě a příchozí linku

Jméno/Firma
Alza.cz
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
5. 6. 2025

O pozici

  • Praha

  • Plný úvazek

  • Péče o zákazníky

Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější - spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.

Koho hledáme?

Máš rád/a kontakt s lidmi, ale nechceš prodávat? Umíš dobře psát a zvládáš i nápor více zpráv nebo hovorů naráz? Baví tě online svět a zvládneš odpovědět zákazníkovi i na Facebooku, i na chatu? Pak jsi náš člověk!

Co u nás budeš dělat?

  • Odpovídat na dotazy a komentáře zákazníků na sítích (Facebook, IG, LinkedIn), recenzních webech i chatu

  • Řešit příchozí hovory - žádné prodeje, jen pomoc a poradenství

  • Poskytovat srozumitelné, profesionální a lidské odpovědi

  • Spolupracovat s kolegy z marketingu, produktového týmu i zákaznické podpory

  • Staneš se hlasem a tváří Alzy na sociálních sítích

Co se ti bude hodit?

  • Zkušenost ze zákaznického servisu výhodou, ale ne podmínkou

  • Umíš komunikovat - mluveným i psaným slovem

  • Nezalekneš se technických dotazů (např. rozdíl mezi dvěma mobily zvládneš vygooglit)

  • Češtinu nebo slovenštinu máš v malíku

  • Umíš zachovat klid a úsměv i při těžších hovorech

  • Rád/a se učíš nové věci

Co za to?

  • Krátký/dlouhý týden - 12h směny

  • Fixní mzda + výkonová složka

  • Sleva na nákup na Alze

  • Stravenky (137 Kč/den)

  • 500 Kč měsíčně do Benefit Plus po zkušebce

  • Multisport karta

  • 7 dní Home Office měsíčně po zaučení

  • Super parta lidí a přátelské prostředí

  • Dog-friendly office

  • Příležitosti k růstu a školení

  • Team buildingy a zábava i mimo headset

Místo výkonu práce: Praha

Termín nástupu: ihned

Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?

Jako první se Ti ozve náš HR specialista po telefonu. Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na pohovor.