Komunikační Ninja pro sociální sítě a příchozí linku
O pozici
Praha
Plný úvazek
Péče o zákazníky
Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější - spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.
Koho hledáme?
Máš rád/a kontakt s lidmi, ale nechceš prodávat? Umíš dobře psát a zvládáš i nápor více zpráv nebo hovorů naráz? Baví tě online svět a zvládneš odpovědět zákazníkovi i na Facebooku, i na chatu? Pak jsi náš člověk!
Co u nás budeš dělat?
Odpovídat na dotazy a komentáře zákazníků na sítích (Facebook, IG, LinkedIn), recenzních webech i chatu
Řešit příchozí hovory - žádné prodeje, jen pomoc a poradenství
Poskytovat srozumitelné, profesionální a lidské odpovědi
Spolupracovat s kolegy z marketingu, produktového týmu i zákaznické podpory
Staneš se hlasem a tváří Alzy na sociálních sítích
Co se ti bude hodit?
Zkušenost ze zákaznického servisu výhodou, ale ne podmínkou
Umíš komunikovat - mluveným i psaným slovem
Nezalekneš se technických dotazů (např. rozdíl mezi dvěma mobily zvládneš vygooglit)
Češtinu nebo slovenštinu máš v malíku
Umíš zachovat klid a úsměv i při těžších hovorech
Rád/a se učíš nové věci
Co za to?
Krátký/dlouhý týden - 12h směny
Fixní mzda + výkonová složka
Sleva na nákup na Alze
Stravenky (137 Kč/den)
500 Kč měsíčně do Benefit Plus po zkušebce
Multisport karta
7 dní Home Office měsíčně po zaučení
Super parta lidí a přátelské prostředí
Dog-friendly office
Příležitosti k růstu a školení
Team buildingy a zábava i mimo headset
Místo výkonu práce: Praha
Termín nástupu: ihned
Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?
Jako první se Ti ozve náš HR specialista po telefonu. Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na pohovor.