CUSTOMER JOURNEY MANAGER
O pozici
Praha - hlavní město
Full-time
Job Family: OPC and Quality
Vaše cíle:
Budeš profík na zákaznickou zkušenost a pomůžeš nám přizpůsobit firemní procesy očekáváním naších klientů. Zákazník pro tebe bude vždy na prvním místě a staneš se klíčovým hráčem při budování prozákaznické kultury.
Dokážeš se vcítit do zákazníka a chápat jeho potřeby?
Baví tě analyzovat procesy a hledat způsoby, jak je zlepšit?
Chceš aktivně přispívat k budování prozákaznického prostředí?
Pokud si odpovíš 3x ANO, pak jsi náš člověk!
Požadovaná dovednost:
Co tě opravdu čeká:
Mapování zákaznických cest - budeš analyzovat interakce zákazníků napříč různými kanály, klientskými segmenty (personami) a klíčovými touchpointy, aby se identifikovala místa ke zlepšení
Analýza painpointů - odhalíš slabá místa v zákaznické zkušenosti a budeš pracovat na jejich odstranění
Budování prozákaznicky orientované společnosti - budeš pomáhat nastavovat prostředí, kde je zákazník vždy na prvním místě
Management kvality napříč organizací - dohlédneš na to, aby byly dodržovány vysoké standardy zákaznické zkušenosti
Řízení klientských a řidičských průzkumů - budeš sbírat a analyzovat zpětnou vazbu pro další vylepšení našich služeb
Management klientských stížností - nastavíš efektivní procesy pro jejich řešení a zajistíš, že zpětná vazba zákazníků bude využita k reálným změnám
Analýza efektivity procesů - budeš se podílet na zlepšovacích činnostech ve spolupráci s projektovým oddělením
Správa knihovny procedur - zajistíš kontrolu kvality a kompletnosti dokumentace své oblasti
Co se ti bude na této pozici opravdu hodit:
Znalosti řízení kvality a zkušenosti s mapováním zákaznických cest sbíráš alespoň 2 roky
Pečlivost, samostatnost a proaktivita při hledání řešení
Výborné komunikační a prezentační dovednosti pro práci s týmy
Schopnost nastavovat procesy, tvořit postupy a školit zaměstnance
Dovednost budovat vztahy s provozními zaměstnanci i manažery, Ti usnadní prosazování změn
Angličtina na dobré úrovni - využiješ pravidelně v komunikaci s regionálním Kvality týmem
MS Office - tabulky, reporty a prezentace budou součástí tvé práce
Když se domluvíme, tak ti u nás nabízíme:
Jistotu jako v bance, přátelské prostředí jako v rodinné firmě
Mnoho, opravdu mnoho zajímavé práce, u nás se prostě nikdo nenudí
Také hodně volna: 5-6 týdnů dovolené (čím déle u nás budeš pracovat, tím více budeš i odpočívat)
Možnost i HomeOffice, pokud ti to povaha tvé práce dovolí a také nadřízený
Stravenky a k tomu vitamínovou bombu 2x do týdne v podobě ovoce
Zprostředkujeme ti životní a úrazové připojištění a po roce přispíváme i na penzijní pojištění
4 Sick Days ročně
2x do roka příspěvek do Cafeterie, a pak už je na tobě, co si vybereš
MultiSport kartu za pouhých 375 Kč
Lítačku ti zadotujeme z 50 %
Výhodný operativní leasing pro zaměstnance
Výhodné ceny na produkty a služby, které nás živí (odkup auta, pneu atd.)
Možnost využití našeho CarSharingu pro zaměstnance
Investujeme do tvého vzdělávání a podporu kariérního růstu v rámci Arvalu
Oslavy, teambuildingy a další společné akce typu sportuj a bav se, protože je s námi i sranda