CUSTOMER JOURNEY MANAGER

Jméno/Firma
ARVAL CZ s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Vytvořeno
5. 6. 2025

O pozici

  • Praha - hlavní město

  • Full-time

  • Job Family: OPC and Quality

Vaše cíle:

Budeš profík na zákaznickou zkušenost a pomůžeš nám přizpůsobit firemní procesy očekáváním naších klientů. Zákazník pro tebe bude vždy na prvním místě a staneš se klíčovým hráčem při budování prozákaznické kultury.

  • Dokážeš se vcítit do zákazníka a chápat jeho potřeby?

  • Baví tě analyzovat procesy a hledat způsoby, jak je zlepšit?

  • Chceš aktivně přispívat k budování prozákaznického prostředí?

Pokud si odpovíš 3x ANO, pak jsi náš člověk!

Požadovaná dovednost:

Co tě opravdu čeká:

  • Mapování zákaznických cest - budeš analyzovat interakce zákazníků napříč různými kanály, klientskými segmenty (personami) a klíčovými touchpointy, aby se identifikovala místa ke zlepšení

  • Analýza painpointů - odhalíš slabá místa v zákaznické zkušenosti a budeš pracovat na jejich odstranění

  • Budování prozákaznicky orientované společnosti - budeš pomáhat nastavovat prostředí, kde je zákazník vždy na prvním místě

  • Management kvality napříč organizací - dohlédneš na to, aby byly dodržovány vysoké standardy zákaznické zkušenosti

  • Řízení klientských a řidičských průzkumů - budeš sbírat a analyzovat zpětnou vazbu pro další vylepšení našich služeb

  • Management klientských stížností - nastavíš efektivní procesy pro jejich řešení a zajistíš, že zpětná vazba zákazníků bude využita k reálným změnám

  • Analýza efektivity procesů - budeš se podílet na zlepšovacích činnostech ve spolupráci s projektovým oddělením

  • Správa knihovny procedur - zajistíš kontrolu kvality a kompletnosti dokumentace své oblasti

Co se ti bude na této pozici opravdu hodit:

  • Znalosti řízení kvality a zkušenosti s mapováním zákaznických cest sbíráš alespoň 2 roky

  • Pečlivost, samostatnost a proaktivita při hledání řešení

  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti pro práci s týmy

  • Schopnost nastavovat procesy, tvořit postupy a školit zaměstnance

  • Dovednost budovat vztahy s provozními zaměstnanci i manažery, Ti usnadní prosazování změn

  • Angličtina na dobré úrovni - využiješ pravidelně v komunikaci s regionálním Kvality týmem

  • MS Office - tabulky, reporty a prezentace budou součástí tvé práce

Když se domluvíme, tak ti u nás nabízíme:

  • Jistotu jako v bance, přátelské prostředí jako v rodinné firmě

  • Mnoho, opravdu mnoho zajímavé práce, u nás se prostě nikdo nenudí

  • Také hodně volna: 5-6 týdnů dovolené (čím déle u nás budeš pracovat, tím více budeš i odpočívat)

  • Možnost i HomeOffice, pokud ti to povaha tvé práce dovolí a také nadřízený

  • Stravenky a k tomu vitamínovou bombu 2x do týdne v podobě ovoce

  • Zprostředkujeme ti životní a úrazové připojištění a po roce přispíváme i na penzijní pojištění

  • 4 Sick Days ročně

  • 2x do roka příspěvek do Cafeterie, a pak už je na tobě, co si vybereš

  • MultiSport kartu za pouhých 375 Kč

  • Lítačku ti zadotujeme z 50 %

  • Výhodný operativní leasing pro zaměstnance

  • Výhodné ceny na produkty a služby, které nás živí (odkup auta, pneu atd.)

  • Možnost využití našeho CarSharingu pro zaměstnance

  • Investujeme do tvého vzdělávání a podporu kariérního růstu v rámci Arvalu

  • Oslavy, teambuildingy a další společné akce typu sportuj a bav se, protože je s námi i sranda