Účetní | TotalEnergies
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme kolegu/kolegyni…
… který má rád ve věcech pořádek a systém
… který umí a chce otevřeně a slušně komunikovat
... který bude zpracovávat přijaté faktury pro naši českou a slovenskou pobočku
… který rozumí účetním pojmům jako je osvobození od DPH, rozvaha, reverse charge, oběžný majetek, FIFO, manko, účet 211 nebo 131
… který si s chutí přečte celý inzerát, aby pochopil, jak to u nás funguje a sám si odpověděl na otázku, jestli by se mu u nás líbilo.
Co bude Vaším hlavním úkolem?
Vaší hlavní náplní práce bude účtování tzv. goods and services faktur, tedy režijních faktur, které se nevztahují přímo k našim produktům. Budete zpracovávat měsíční vyúčtování kolegů a obchodních zástupců, knihy jízd a cestovní náhrady pro obě pobočky. Součástí práce je také účtování faktur za leasing, pohonné hmoty, letenky, kalkulace stravenek a příprava pravidelných plateb dodavatelům. Postupně se můžete zapojit i do zpracování DPH, kontrolního hlášení a souhrnného výkazu. Výhodou pro Vás bude znalost účtování a správy majetku.
S jakými nástroji budete nejčastěji pracovat?
Z balíčku MS Office využijete nejčastěji Excel. Zde očekáváme středně pokročilé znalosti, víc jak sumy, pivot a vyhledávání potřebovat nebudete. Faktury zpracováváme v SAPu, jehož znalost pro Vás bude velkou výhodou.
Životní cyklus faktur
Na účtování jako takové máme kolegy ze Shared Services Centra v Rumunsku. Pravidelně budete s Rumunskem komunikovat přes náš workflow a ticketovací systém.
Celkem jde asi o 200 přijatých faktur pro Česko a Slovensko týdně pro celý účetní tým, které nám jsou zasílány emailem.
Rádi využijeme i váš další potenciál
Jakmile se vám trochu uvolní ruce, rádi vás zapojíme do další zajímavé práce. Vaše odpovědnosti časem rozšíříme či upravíme, aby váš potenciál byl využit naplno. Budete se podílet na závěrkových operacích a jiných aktivitách, které vás v našem účetním oddělení zaujmou.
Čeká vás hodně komunikace
S kolegy z jiných oddělení, s kolegy z Rumunska, s kolegy ze Slovenska, s dodavateli. Chce to otevřenou hlavu, nebát se asertivní komunikace a vytrvat až do úplného vyřešení.
Angličtinu využijete pravidelně hlavně v písemné podobě s opakujícími se frázemi. Telefonicky jen občas. Jsme mezinárodní firma – kdybyste se do budoucna chtěli posouvat na pozicích dál, bez angličtiny to nepůjde (pro motivované nabízíme individuální jazykové kurzy po konci zkušební doby).
Nabízíme nejen mzdu a Home Office
Nabízíme měsíční mzdu začínající v rozmezí 45-55 tis. Startovací čára se bude odvíjet od vaší seniority, od vašich zkušeností v administrativě či účetnictví obecně.
Home Office u nás není sprosté slovo. Standardně poskytujeme zaměstnancům 2 dny home office týdně.
Naše zaměstnance podporujeme i dalšími benefity, ať už nadstandardními (MultiSportka za 100Kč/měs., neomezený tarif pro soukromé účely za 100Kč/měs., úrazové pojištění, příspěvek na penzijní připojištění, zvýhodněný nákup akcií TotalEnergies, přístup na všechny kurzy na Seduo.cz, bezpečnostní pomůcky, psychoterapie, …) anebo těmi klasickými (plně hrazené stravenky, 25dní dovolené, občerstvení na pracovišti, …).
Jak vypadá tým?
Účetní oddělení má celkem 4,5 účetních včetně vedoucí (1 z těchto pozic čeká na Vás :-) ). Každý má své přidělené oblasti, kterým se věnuje. Všichni sedí společně ve vlastním malém open-space.
Celé oddělení spadá pod Finance vedené Finančním ředitelem z Francie (mluví dobře česky i anglicky).
Ve financích najdete ještě kolegy věnující se finančnímu controllingu, credit controllery a interní auditory. S nimi budete také občas spolupracovat.
V tomto inzerátu je název pozice v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup TotalEnergies Marketing Czech Republic k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.