Administrativa SVJ

Jméno/Firma
Moravec Company
Pracoviště
Krnov
Úvazek
Plný
Vytvořeno
5. 6. 2025

O pozici

  • Plný úvazek

  • Krnov

Máte rádi pořádek v papírech a smysl pro systém? Pak hledáme právě Vás!

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni pro administrativní podporu SVJ. Pokud Vás baví organizace, komunikace a postupné získávání znalostí v oblasti správy nemovitostí, budeme se těšit na Vaši odpověď.

Náplň práce:

  • Sestavování rozpočtu a plánování financí SVJ.

  • Kontrola plateb vlastníků a řešení případných dlužníků.

  • Vedení evidence vlastníků a jednotek.

  • Příprava podkladů pro schůze, archivace dokumentů, zaznamenávání a distribuce zápisů.

  • Řešení stížností a požadavků vlastníků, včetně komunikace s technikem.

  • Koordinace údržby a oprav společných prostor.

  • Dodržování legislativních požadavků spojených se správou bytových domů.

  • Komunikace s vlastníky, výborem a obchodními partnery.

  • Udržování přátelských a profesionálních vztahů se všemi zúčastněnými stranami.

Co vám nabízíme:

  • Hlavní pracovní poměr s nástupem od 1. 8. 2025.

  • Stabilní a přátelskou pracovní atmosféru.

  • Stravenkový paušál ve výši 70 Kč.

  • Firemní akce a kolegiální zázemí.

  • Možnost částečně pracovat z domova (homeoffice) a časovou flexibilitu.

Co požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání ukončeno maturitní zkouškou.

  • Výborné organizační a komunikační schopnosti.

  • Schopnost samostatného řešení problémů a konfliktů.

  • Pečlivost, zodpovědnost a orientaci na detail.

  • Řidičský průkaz skupiny B.

  • Výhodou je zkušenost se správou SVJ nebo obdobnou administrativou.