Ředitel týmu business analýzy
O pozici
Pracovní nabídka
Staňte se součástí týmu Komerční pojišťovny, který posouvá věci dopředu a stále se rozvíjí.
Komerční pojišťovna aktivně prodává kolem 100 produktu a stará se o 500 procesů, které řídí v cca 60 aplikacích.
Úkolem týmu Business analýzy je úzce spolupracovat s obchodním a provozním úsekem, uživateli aplikací, architekturou a IT tak, aby požadavky interních klientů byly správně posouzeny a v souladu se strategií celé KP co nejefektivněji realizovány.
Jako ředitel business analýzy povedete tým analytiků a zajistíte efektivní řízení činností business analýzy v rámci celé organizace. Tato pozice zahrnuje dohled nad plánováním, sledováním a prováděním procesů obchodní analýzy, spolupráci s různými odděleními v rámci celé společnosti a zajištění přesného zachycení obchodních potřeb a jejich převedení do realizovatelných požadavků. Tato role je přímo podřízena členu představenstva.
Náplň práce:
- Leadership and Management:
- Vést a řídit oddělení business analýzy (přibližně 16 lidí), včetně náboru, školení a řízení výkonnosti jednotlivých členů týmu
- Vyvíjet a zavádět strategie pro efektivní postupy business analýzy v rámci organizace
- Podporovat spolupráci a inovativní týmové prostředí.
- Business Analysis Planning and Monitoring:
- Zajistit plánování a monitorování přidělování analytiků na jednotlivé projekty/činnosti, aby byl zajištěn soulad s prioritami společnosti
- Vyvíjet a udržovat metodiky, nástroje a osvědčené postupy business analýzy
- Strategy Analysis:
- Provádění strategické analýzy za účelem identifikace obchodních příležitostí a výzev
- Poskytování informací a doporučení na podporu rozhodování a strategického plánování
- Spolupráce s interními klienty s cílem porozumět jejich potřebám a zajistit, aby byly požadavky přesně zachyceny a zdokumentovány.
Co z vás udělá člena našeho týmu?
- Minimálně 5 let praxe v oblasti business analýzy, nejlépe na vedoucí pozici
- Dobrá znalost metodik, nástrojů a osvědčených postupů business analýzy
- Vynikající komunikační, interpersonální a vůdčí schopnosti
- Schopnost efektivně spolupracovat s týmy napříč společností
- Dobré analytické schopnosti, schopnost řešit problémy
- Znalost softwaru a nástrojů business analýzy
- Plynulá znalost angličtiny – slovem i písmem
- Znalost problematiky bankovnictví/pojišťovnictví a jejich produktů a procesů je velkou výhodou
- Znalost agilních metodik/postupů a certifikace v oblasti business analýzy jsou výhodou
Co vám nabízíme?
- Přátelskou neformální firemní kulturu a příjemné pracovní prostředí
- Úspěšnou společnost patřící silné mezinárodní skupině Société Générale (opakovaně získané ocenění Nejlepší životní pojišťovna a Klientsky nejpřívětivější pojišťovna – cena Hospodářských novin)
- Kariérní růst v rámci skupiny Komerční banky/Société Générale v České republice, popř.mezinárodně
- Nadstandardní systém benefitů: bonusy (individuální i kolektivní), stravenky, cafeterie, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, možnost práce z domova, Employee Assistance program, karta Multisport, otcovské volno, den pro dobrovolnictví, příspěvek na penzijní připojištění, rizikové životní pojištění, výhodné podmínky bankovních produktů Komerční banky (depozitních i úvěrových) a slevy na služby v rámci skupiny SG, akciový program, vzdělávání, sportovní a kulturní teambuildingové aktivity.
Zasláním životopisu dáváte souhlas ke zpracování osobních údajů společnosti Komerční pojišťovna, a. s. pro účely výběrového řízení.