Specialista marketingu (Ž/M)

Jméno/Firma
YD Capital a.s.
Pracoviště
Palachovo náměstí 797/4, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
5. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Práce v marketingu a organizování eventů Vám je blízké? Tato práce Vás baví, jste kreativní a umíte úkoly dotáhnout do konce? Nevadí Vám mít pestrou pracovní náplň? Nebo si chcete v této oblasti rozšířit obzory? Pak jste na správném místě.

Hledáme člověka, který doplní marketingový tým, ale zároveň chce nakouknout i na HR oddělení a pomoci s HR marketingem a administrativou. Jelikož tyto oddělení spolu u nás rády spolupracují.

ČEMU SE BUDETE VĚNOVAT?

* Plánování, přípravě a organizování eventů pro společnosti skupiny YD Capital - organizování eventů, a to jak fyzických, online i hybridních,

* Realizaci eventů (účast od 10 - 150 lidí, eventy pro zaměstnance i klienty),

* Kontrolování a koordinování činností externích dodavatelů v rámci eventů,

* Komunikaci, přípravě objednávek a smluv s vlastníky zdrojů a externími dodavateli,

* Spolupráci s ostatními členy marketingového týmu na vybraných projektech,

* Spolupráci na personálním marketingu, a to jak navenek, tak interně v rámci všech propojených firem holdingu YD,

* Výpomoci v rámci HR oddělení – správa intranetu, zpracování administrativy (do 20% pracovního času dle stanovených priorit, na všem se umíme domluvit).

BEZ ČEHO SE NEOBEJDETE?

* Minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici a s organizací eventů,

* Samostatnost, zodpovědnost, kreativní myšlení, vysoká úroveň komunikace a příjemné vystupování, důslednost.

* SŠ vzdělání – se zaměřením na marketing výhodou

* Aktivní znalost MS Office,

* ŘP sk. B - aktivní řidič,

* Ochota občas cestovat v rámci ČR při organizaci eventů.

CO VÁM NABÍZÍME?

* Především příjemný tým lidí, férový a lidský přístup,

* Zajímavou a různorodou práci s rychlou odezvou,

* Velkou míru samostatnosti, i prostor pro spolupráci,

* Kanceláře v reprezentativních prostorách v Brně Campus Science Park,

* Atraktivní roční bonusy,

* 27 dní volna (22 dní dovolené + 5 dní free days),

* Systém zaměstnaneckých benefitů – služební telefon, notebook, Multisport kartu, podporu vzdělávání a prostor pro rozvoj, flexibilní pracovní dobu, vlastní organizaci práce, možnost home-office, neomezený doping v podobě kávy nebo čaje… a třeba spolu přijdeme na nějaké další.

JAK BUDE PROBÍHAT PROCES VZÁJEMNÉHO HLEDÁNÍ?

Až se nám ozvete, bude Vás kontaktovat kolegyně z HR oddělení Monika. Pokud budete odpovídat naším požadavkům, domluvíte se na osobním/online setkání, abyste vše důkladně probrali. Pokud si sedneme, potkáte se i s Vandou z marketingu – společně doladíte detaily, abyste měli jasnou představu, jestli si můžeme být vzájemně prospěšní. A o to nám jde.