Specialista marketingu (Ž/M)
O pozici
Pracovní nabídka
Práce v marketingu a organizování eventů Vám je blízké? Tato práce Vás baví, jste kreativní a umíte úkoly dotáhnout do konce? Nevadí Vám mít pestrou pracovní náplň? Nebo si chcete v této oblasti rozšířit obzory? Pak jste na správném místě.
Hledáme člověka, který doplní marketingový tým, ale zároveň chce nakouknout i na HR oddělení a pomoci s HR marketingem a administrativou. Jelikož tyto oddělení spolu u nás rády spolupracují.
ČEMU SE BUDETE VĚNOVAT?
* Plánování, přípravě a organizování eventů pro společnosti skupiny YD Capital - organizování eventů, a to jak fyzických, online i hybridních,
* Realizaci eventů (účast od 10 - 150 lidí, eventy pro zaměstnance i klienty),
* Kontrolování a koordinování činností externích dodavatelů v rámci eventů,
* Komunikaci, přípravě objednávek a smluv s vlastníky zdrojů a externími dodavateli,
* Spolupráci s ostatními členy marketingového týmu na vybraných projektech,
* Spolupráci na personálním marketingu, a to jak navenek, tak interně v rámci všech propojených firem holdingu YD,
* Výpomoci v rámci HR oddělení – správa intranetu, zpracování administrativy (do 20% pracovního času dle stanovených priorit, na všem se umíme domluvit).
BEZ ČEHO SE NEOBEJDETE?
* Minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici a s organizací eventů,
* Samostatnost, zodpovědnost, kreativní myšlení, vysoká úroveň komunikace a příjemné vystupování, důslednost.
* SŠ vzdělání – se zaměřením na marketing výhodou
* Aktivní znalost MS Office,
* ŘP sk. B - aktivní řidič,
* Ochota občas cestovat v rámci ČR při organizaci eventů.
CO VÁM NABÍZÍME?
* Především příjemný tým lidí, férový a lidský přístup,
* Zajímavou a různorodou práci s rychlou odezvou,
* Velkou míru samostatnosti, i prostor pro spolupráci,
* Kanceláře v reprezentativních prostorách v Brně Campus Science Park,
* Atraktivní roční bonusy,
* 27 dní volna (22 dní dovolené + 5 dní free days),
* Systém zaměstnaneckých benefitů – služební telefon, notebook, Multisport kartu, podporu vzdělávání a prostor pro rozvoj, flexibilní pracovní dobu, vlastní organizaci práce, možnost home-office, neomezený doping v podobě kávy nebo čaje… a třeba spolu přijdeme na nějaké další.
JAK BUDE PROBÍHAT PROCES VZÁJEMNÉHO HLEDÁNÍ?
Až se nám ozvete, bude Vás kontaktovat kolegyně z HR oddělení Monika. Pokud budete odpovídat naším požadavkům, domluvíte se na osobním/online setkání, abyste vše důkladně probrali. Pokud si sedneme, potkáte se i s Vandou z marketingu – společně doladíte detaily, abyste měli jasnou představu, jestli si můžeme být vzájemně prospěšní. A o to nám jde.