???? MANAŽER TÝMU ZÁKAZNICKÉ PODPORY ???? | ???? BOR | ???? AŽ 60 000 KČ
O pozici
Pracovní nabídka
Náš zákaznický tým je už téměř kompletní – až na jednu důležitou roli. Hledáme člověka, který se ujme jeho vedení ????, podpoří kolegy v každodenní práci ???? a bude stát u nastavování procesů ⚙️ a dalšího rozvoje ????.
Pokud máte zkušenosti s vedením lidí a blízko k zákaznickému servisu ????, může to být Vaše příležitost být u růstu nově budovaného centra podpory ????.
Co Vás u nás čeká
???? Vedení a podpora zákaznického týmu, který komunikuje se zákazníky z různých evropských zemí
⚙️ Nastavování a zlepšování procesů zákaznické podpory
???? Řešení složitějších případů a eskalací
???? Spolupráce s dalšími odděleními i zahraniční centrálou
???????????? Školení nových kolegů a podpora jejich profesního růst
Co byste měl/a splňovat
???? Zkušenost s vedením týmu v oblasti zákaznického servisu
????️ Velmi dobrou angličtinu (min. B2/C1), denně ji využijete
???? Schopnost pracovat samostatně i v týmu, nadhled a organizační cit
???? Znalost CRM systémů a běžné kancelářské IT nástroje
???? Chuť věci posouvat, zlepšovat a být u budování něčeho nového
Co můžete očekávat
???? Možnost pracovat částečně z domova (běžně 2–3 dny týdně)
???? 5 týdnů dovolené
????️ Příspěvek na stravování
☕ Káva, čaj, voda a ovoce na pracovišti
???? Firemní akce – vánoční večírky, letní grilovačky a další
Dále nabízíme
???? Dlouhodobou pracovní perspektivu
???? Zázemí stabilní a rostoucí firmy
???? Neformální, přátelské prostředí