Recepční & Asistent(ka) kanceláře | Praha 5 | Pevná pracovní doba
Perfect System, s.r.o.
Radlická 3301/68, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
5. 6. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Co u nás budete dělat?
- Zajištění každodenního chodu recepce – vítání návštěv, vyřizování telefonátů a e-mailová komunikace.
- Vydávání rezervovaných vstupenek zákazníkům z portálů Colosseum Ticket a Plzeňská vstupenka, přijímání plateb (hotovost i terminál), práce s pokladnou.
- Péče o společné prostory kanceláře – drobný úklid, doplňování kávy a dalšího občerstvení, udržování pořádku v zasedacích místnostech.
- Komunikace s dodavateli, zajišťování objednávek kancelářských potřeb a občerstvení.
- Příjem, evidence a odesílání pošty včetně kurýrních služeb.
- Příprava podkladů pro účetní oddělení – vedení pokladny, evidence knihy jízd apod.
- Zpracování personálních podkladů – docházka, předávací protokoly a další administrativní výstupy.
- Správa firemních aut – evidence, hlídání rezervací vozidel ze strany kolegů, komunikace se servisy.
- Pomoc s organizací firemních akcí – zajištění cateringu, komunikace s dodavateli, koordinace průběhu.
- Plnění ad hoc úkolů a operativní podpora vedení společnosti.
- Občasné pochůzky mimo kancelář (např. úřady, nákupy, vyzvednutí zásilek).
???? Pracovní doba: Pondělí – pátek vždy od 8:00 do 16:30.
???? Místo výkonu práce: Praha 5 – Radlická 3301/68 (přímo u tram zastávky Křížová).
Co budeme potřebovat od vás?
- Samostatnost, pečlivost a smysl pro pořádek.
- Profesionální a příjemné vystupování – jste první tvář, kterou návštěvník uvidí.
- Výborné organizační a komunikační schopnosti.
- Zkušenosti s běžnou kancelářskou administrativou.
- Pokročilou znalost práce s PC.
- Spolehlivost, loajalitu, přirozenou aktivitu.
Jak bude probíhat výběrové řízení?
- Vyhodnotíme váš životopis.
- Pošleme vám krátký dotazník.
- Pozveme vás k osobnímu pohovoru, kde vás seznámíme s agendou.
- Pokud si sedneme, připravíme nabídku a doladíme detaily nástupu.