FINANČNÍ CONTROLLER / KA (M/Ž)

Jméno/Firma
YD Capital a.s.
Pracoviště
Palachovo náměstí 797/4, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
5. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Čísla jsou Vaší zálibou? Máte bystré oko, jste pečlivá/ý se smyslem pro detail a svět financí je Vám více než blízký? Tím pádem čtěte dál – máme pro Vás nabídku!

Rosteme rychlým tempem, hledáme posilu do týmu, která nám pomůže nastavit rozpočet, bude provádět reporty pro vedení společnosti, participovat na účetních závěrkách a spoustu jiných činností finančního oddělení.

CO BUDE HLAVNÍ NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?

• Kompletní controllingová činnost v rámci svěřených společností,
• Příprava pravidelných a ad hoc reportů pro vedení společnosti,
• Příprava rozpočtu a finančních plánů,
• Příprava podkladů pro měsíční, kvartální a roční účetní závěrku,
• Komunikace s kolegy z jednotlivých oddělení,
• Komunikace s externí účetní společností, daňovým poradcem a auditorem,
• Participace na přípravě konsolidovaných účetních závěrek.

JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?

• Máte vysokoškolské vzdělání v ekonomickém oboru,
• Znalosti účetních principů, controllingu a reportingu,
• Pokročilou znalost MS Office,
• Min. 3 roky zkušeností v oblasti controllingu, reportingu nebo auditu, ale rádi se setkáme i se zkušenějším kandidátem.
• Zkušenosti z investiční společnosti, holdingovou strukturou nebo real estate výhodou.
• Jste osobnost, které jsou blízké naše hodnoty – důvěra, lidskost, partnerství, bezpečí, spolutvorba.

PROČ BY VÁS TO MĚLO BAVIT?

Protože vám nabídneme:
• Především příjemný tým lidí, férový a lidský přístup,
• Jedinečnou příležitost uplatnit se v silné, moderní a dynamicky rostoucí investiční skupině,
• Zajímavou a různorodou práci s rychlou odezvou,
• Velkou míru samostatnosti, i prostor pro spolupráci,
• Kanceláře v reprezentativních prostorách v Brně Campus Science Park s příjemnou oázou relaxu,
• Atraktivní roční bonusy,
• 27 dní volna (22 dní dovolené + 5 dní free days),
• Systém zaměstnaneckých benefitů – služební telefon, notebook, MultiSport karta, podpora vzdělávání a prostor pro rozvoj, flexibilní pracovní doba, vlastní organizaci práce, po zaučení možnost home-office, neomezený doping v podobě kávy a čaje…

Že je to nabídka přesně pro Vás? Máte chuť s námi spolutvořit a dávat penězům smysl? Ozvěte se nám!

JAK BUDE PROBÍHAT PROCES VZÁJEMNÉHO HLEDÁNÍ?

Až se nám ozvete, bude Vás kontaktovat kolegyně z HR oddělení Monika. Pokud budete odpovídat naším požadavkům, domluvíte se na osobním/online setkání, abyste vše důkladně probrali. Pokud si sedneme, potkáte se i s Jarkou – finanční ředitelkou – společně doladíte detaily, abyste měli jasnou představu, jestli si můžeme být vzájemně prospěšní. A o to nám jde.