Správce majetku a provozu
O pozici
Pracovní nabídka
Popis pracovní pozice: správa nemovitostí a majetku organizace, zajištění procesu inventarizace majetku, evidence a zveřejňování smluv, materiálně-technické zásobování organizace (objednávky zboží a služeb včetně výběru dodavatelů), vedení spisové služby, spisovny a skartačního řízení, funkce energetického manažera a referenta dopravy, koordinace údržby a úklidu, asistentské práce pro ředitelku organizace
Požadavky:
SŠ - ekonomický směr výhodou
organizační a komunikační schopnosti na vysoké úrovni podmínkou
znalost práce na PC (MS Office, zejména MS Excel a MS Word) podmínkou
znalost postupů a pravidel inventarizací
zvládání různorodé administrativní agendy
zkušenosti se správou majetku výhodou
odpovědnost, pečlivost
schopnost týmové práce
bezúhonnost
zdravotní způsobilost
řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič podmínkou
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní pojištění, příjemné pracovní prostředí, podporu vzdělávání zaměstnanců, pololetní odměny.
Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Jedzoková, tel.: 588 507 514, mobil.: 725 466 828