Specialista zákaznické péče BG - Pasivní linka
O pozici
Úvazek Práce na plný úvazek, Práce na částečný úvazek
Jazyky bulharština C1, čeština B1
Liberecký kraj Call Center
Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a zároveň expandujeme i do zahraničí.
Jedním z důvodů, proč se nám tak daří, je skvělá práce našich kolegů a kolegyň z oddělení Call Center v Liberci, do kterého aktuálně hledáme na pozici Specialista zákaznické péče BG nového plynně bulharsky hovořícího kolegu/kolegyni, jehož/jejíž rolí bude pomáhat naším zákazníkům, aby vždy měli z online nákupů na Košíku ty nejlepší zážitky.
Popis pozice
Co tě u nás na pozici Specialista zákaznické péče čeká?
Vyřizování hovorů a emailů našich zákazníků (objednávky, reklamace, doobjednávky).
Úzká spolupráce s kolegy na Call Centru.
Komunikace s dalšími týmy napříč Košíkem.
Požadujeme
Co u tebe hledáme?
Schopnost komunikace bulharsky slovem i písmem - s našimi bulharskými zákazníky budeš neustále v kontaktu.
Dorozumíš se česky alespoň na úrovni B1 - budeš se zaučovat na české lince.
Nevadí ti práce o víkendech nebo ve večerních hodinách.
Máš pro zákaznicky-orientovaný přístup.
Nebojíš se učit ovládat nové programy.
Angličtina na komunikativní úrovni výhodou.
Nabízíme
A co ti za to nabízíme?
Nástup možný ihned.
Variabilní složku mzdy vyplácenou měsíčně.
Zaměstnanecké VELKOslevy na veškeré zboží Košík.cz.
5 týdnů dovolené.
Stravenkový paušál.
MultiSport karta, MAKRO karta a firemní ZOO karta.
Možnost vzdělávání a kariérního růstu.
VIP ceny na Alza.cz, AEG, Electrolux, Samsung e-shop a Vivantis.cz
Příspěvek na výuku cizích jazyků.
Odměna za odpracované roky.
Firemní akce a teambuildingy.
Zvýhodněné tarify od O2 family.
Denně čerstvé ovoce a příležitostné ochutnávky našich produktů.
Moderní kanceláře v budově Millenium.
Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!