Manažer/manažerka kvality sociálních služeb – zkrácený úvazek

Jméno/Firma
Diecézní charita Brno
Pracoviště
třída Kpt. Jaroše 1928/9, Brno
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Zdravotnictví, farmacie
Vytvořeno
6. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

V brněnské Charitě pomáháme potřebným prostřednictvím sociálních a zdravotních služeb. Pečujeme o lidi, kteří chtějí zůstat doma, staráme se i o ty, kteří v kruhu svých nejbližších zůstat nemohou. Pomáháme maminkám s dětmi bez domova nebo utíkajícím před domácím násilím, lidem s mentálním či kombinovaným postižením. Nabízíme pomocnou ruku lidem bez domova, kteří hledají novou šanci, nebo dlouhodobou podporu lidem, kteří se ocitli v sociální krizi, hledají zaměstnání nebo mají duševní onemocnění.

Ve městě Brně má Charita celkem 16 různých sociálních služeb, ve kterých budete metodicky působit. Vedoucím a koordinátorům služeb budete poskytovat průběžnou podporu a navrhovat konkrétní způsoby řešení v oblasti kvality. Oceníme proaktivitu a sledování trendů v potřebách klientů sociálních služeb a spolupráci s vedením při inovacích.


Co bude Vaší zodpovědností?

  • Provádět metodické konzultace pro jednotlivé sociální služby v Brně, a to formou individuální podpory a konkrétních doporučení pro aplikaci do praxe.
  • Sledovat legislativní změny, poskytovat informační servis vedoucím a koordinátorům sociálních služeb a spolupracovat s nimi na zapracování změn do stávajících metodik.
  • Plánovat a realizovat interní metodické kontroly kvality sociálních služeb.
  • Zodpovídat za naplňování systému řízení kvality.
  • Spolupracovat s vedením našich sociálních služeb na pojmenování problematických bodů, které je potřeba řešit na krajské úrovni, a na strategii poskytování a rozvoje služeb.

Co od Vás očekáváme?

  • Vzdělání sociálního pracovníka dle zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách.
  • Velmi dobrá znalost zákona o sociálních službách z praxe.
  • Zkušenost s tvorbou metodických materiálů, se zaváděním nebo revizí Standardů kvality sociálních služeb.
  • Osobní zkušenost s prací s klienty sociální služby minimálně v délce 3 let, výhodou je zkušenost s vedením sociální služby.
  • Výhodou je také zkušenost s inspekcí nebo auditem Standardů kvality sociálních služeb – buď v roli hodnoceného nebo hodnotitele.
  • Výhodou je i zájem o sociálně zdravotní pomezí.

Co nabízíme my?

  • Opravdu smysluplnou, zajímavou a velmi pestrou práci s širokou škálou sociálních služeb.
  • Vstřícnost, ochotu se dohodnout a nastavit formu spolupráce – úvazek však minimálně 0,6.
  • Možnost podílet se na společném budování a rozvoji 30letého odkazu naší organizace, která pomáhá potřebným zvládat těžkosti života.
  • Nabízíme široké možnosti vzdělávání a rozvoje – kurzy, školení, online vzdělávání, pravidelné supervize apod.
  • Benefity – 5 týdnů dovolené, stravenky, sick-days, home-office, možnost parkování zdarma ve vnitrobloku, firemní akce pro zaměstnance, den volna na dobrovolnictví a jiné.


V případě Vašeho zájmu o nabízenou pracovní pozici odpovězte prostřednictvím tlačítka níže a připojte Vaše CV. V něm se prosím zaměřte zejména na Vaše zkušenosti s metodickou prací.

Výběrové řízení bude probíhat průběžně.

Těšíme se na setkání s Vámi.