Stále rosteme a nyní hledáme nové obchodníky
O pozici
Tvou náplní práce bude:
Administrativa spojená s vedením klientského portfolia
Pravidelný servis a budování dlouhodobých vztahů s klienty - servis stávajících klientů
Poskytování komplexního poradenství klientům – analýza potřeb, návrh řešení a jejich realizace
Zprostředkování produktů (pojištění, investice, úvěry, spoření) dle potřeb klienta
Spolupráce s realitními specialisty a dalšími kolegy v rámci týmu
Aktivní účast na školeních a rozvoji vlastních odborných znalostí
Co je potřeba abys uměl/a :
řídit auto - aktivně ( sk.B)
dosažené středoškolské vzdělání maturitou
uživatelskou znalost PC ( excel, word, www, sociální sítě,)
dobré komunikační a organizační schopnosti
Co nabízíme:
Mzdu v prvních měsících okolo 40 000-50 000Kč, po té dle šikovnosti mnohem více
Zvýhodněné produkty v rámci financí, perfektní firemní vozový park, možnost se dostat k zajímavým developerským projektům, ještě než jdou do prodeje
možnost práce z domova