Office Manager | Praha 5 - Stodůlky (m/ž)

Jméno/Firma
ista Česká republika s.r.o.
Pracoviště
Jeremiášova 947/16, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
6. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Baví Tě práce v kanceláři, organizace a komunikace?

Máš radost z dobře odvedené práce, umíš si poradit i v nečekaných situacích a hledáš pestrou a smysluplnou roli v přátelském prostředí?

Pak hledáme právě Tebe!

Pokud máš navíc zkušenosti s vedením menšího týmu a baví Tě rozvíjet ostatní, super! Ale není to podmínkou.

???? Co bude Tvojí náplní práce?

Administrativa a organizace

  • Organizace pracovních cest (letenky, ubytování, podklady).
  • Komunikace se správou budovy, úřady.
  • Správa došlé a odeslané pošty, datové schránky a firemního e-mailu.
  • Objednávky IT vybavení, fakturace,
  • Práce v interním ERP systému a CRM.
  • Péče o kancelářské vybavení a nábytek (centrála i pobočky).
  • Rezervace a správa zasedacích místností.

Podpora vedení a organizačního chodu firmy

  • Asistence jednatelce společnosti.
  • Zajištění obědů, letenek a péče o kancelářské prostory.
  • Příprava podkladů, dokumentů a prezentací pro vedení.

Firemní kultura a akce

  • Spolupráce na organizaci firemních akcí, školení a teambuildingů.
  • Tvorba a správa firemního fotoalba z akcí.

Koordinace

  • Koordinace aktivit malého administrativního týmu, rozdělování úkolů, podpora a rozvoj koleg§.
  • Zajištění plynulého provozu recepce a kanceláře.

Co od Tebe očekáváme?

  • Aktivního člověka, který rád komunikuje a pracuje mezi lidmi.
  • Výborné organizační schopnosti a smysl pro detail.
  • Příjemné a profesionální vystupování.
  • Samostatnost, spolehlivost a chuť učit se nové věci.
  • Středoškolské vzdělání a zkušenost s administrativou alespoň 2 roky.
  • Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Mírně nebo středně pokročilou znalost angličtiny (hlavně občasná mailová komunikace).
  • Řidičský průkaz skupiny B.

???? A co Ti nabízíme?

  • Pestrou a smysluplnou práci s přesahem do více oblastí.
  • Přátelský kolektiv a férový přístup.
  • Možnost osobního rozvoje a účasti na zajímavých projektech.
  • Benefity: 3 dny Sick Days, stravenkový paušál 115 Kč za odpracovaný den, Cafeterie, Multisport karta, a, firemní akce.

Pokud máš o nabízenou pozici zájem, zašli nám prosím stručné shrnutí toho, proč jste právě ta/ ten, koho hledáme, a připoj svůj životopis.Těšíme se na Tvoji reakci!