Assistant Payroll Department - Olomouc
O pozici
Aktuálně hledáme novou kolegyni do olomouckého týmu na pozici Assistant of Payroll Department. V Olomouci byste spolupracovala se zkušenými kolegy jako support mzdových účetních. Budete mít na starosti také administrativu spojenou s chodem kanceláří mezi jednotlivými pobočkami a zajišťovat marketingovou podporu obchodního týmu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Min. SŠ vzdělání
Zájem o obor mzdové účetnictví a personalistiku.
Nejméně 2 roky pracovní zkušenosti v oboru mzdové účetnictví.
Nutná znalost angličtiny B2
Výbornou znalost MS Office především Exelu a PowerPointu.
Spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
Ochotu učit se a profesionální vystupování při jednání s klienty.
Aktivní řidič, oprávnění skup.B a ochotu cestovat
Co vám můžeme nabídnout
Nabízíme dlouhodobou a stabilní práci pro mezinárodní společnosti.
Nejen zajímavou a různorodou práci, ale i legraci, podporu zkušených kolegů a přátelské jednání.
Pomoc v osobním i odborném rozvoji a kariérní růst.
Možnost využití anglického jazyka
Benefit pro volný čas.
Přátelskou firemní kulturu.
5 týdnů dovolené, Sick day, stravenkový paušál
Flexibilní pracovní doba
Pravidelné vzdělávání a jazykové kurzy
Příspěvek na dovolenou
Místo pracoviště: Typ pracovního poměru: Typ smluvního vztahu:
Ztracená 269/36, 779 00 Olomouc
Práce na plný úvazek
Pracovní smlouva