Assistant Payroll Department - Olomouc

Jméno/Firma
e-payroll
Pracoviště
Olomouc
Úvazek
Plný
Vytvořeno
6. 6. 2025

O pozici

Aktuálně hledáme novou kolegyni do olomouckého týmu na pozici Assistant of Payroll Department. V Olomouci byste spolupracovala se zkušenými kolegy jako support mzdových účetních. Budete mít na starosti také administrativu spojenou s chodem kanceláří mezi jednotlivými pobočkami a zajišťovat marketingovou podporu obchodního týmu.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Min. SŠ vzdělání

  • Zájem o obor mzdové účetnictví a personalistiku.

  • Nejméně 2 roky pracovní zkušenosti v oboru mzdové účetnictví.

  • Nutná znalost angličtiny B2

  • Výbornou znalost MS Office především Exelu a PowerPointu.

  • Spolehlivost, pečlivost, samostatnost.

  • Ochotu učit se a profesionální vystupování při jednání s klienty.

  • Aktivní řidič, oprávnění skup.B a ochotu cestovat

Co vám můžeme nabídnout

  • Nabízíme dlouhodobou a stabilní práci pro mezinárodní společnosti.

  • Nejen zajímavou a různorodou práci, ale i legraci, podporu zkušených kolegů a přátelské jednání.

  • Pomoc v osobním i odborném rozvoji a kariérní růst.

  • Možnost využití anglického jazyka

  • Benefit pro volný čas.

  • Přátelskou firemní kulturu.

  • 5 týdnů dovolené, Sick day, stravenkový paušál

  • Flexibilní pracovní doba

  • Pravidelné vzdělávání a jazykové kurzy

  • Příspěvek na dovolenou

Místo pracoviště: Typ pracovního poměru: Typ smluvního vztahu:

Ztracená 269/36, 779 00 Olomouc

Práce na plný úvazek

Pracovní smlouva