účetní
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Práce samostatné účetní v malé firmě s ročním obratem kolem 20 mil. Kč. Příjmy společnosti jsou z nájmů a pronájmů skladových a výrobních prostor a správy nemovitostí. Jedná se tedy o příjem a zaúčtování daňových dokladů, vystavování faktur odběratelům, zaúčtování příslušných dokladů a vypracování měsíční operativní závěrky. Účetní bude mít k dispozici konzultaci se stávající účetní, daňovou poradkyní a případně auditorem. Jedná se mnoho let zaběhlý systém.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Předpokládáme dobrou znalost potřebných předpisů a ustanovení spojených s vedením kompletní účetní agendy (mimo mzdy), praxi v ovládání účetního programu. Dále běžnou rutinní znalost práce s programy MS OFFICE.
Výhodou bude, pokud budete umět
Výhodou je znalost programu Pohoda, případně zajistíme zaškolení.
Co vám můžeme nabídnout
Práci v bezkonfliktním kolektivu, možnost přizpůsobení pracovní doby, případně zkrácený pracovní úvazek.