Administrativní asistent/ka & Junior Office Manager
O pozici
Detail pozice
Obor: Práce na pobočce
Lokalita: Praha
Úvazek: Plný
Hledáme pečlivé a spolehlivé kolegy a kolegyně na administrativní výpomoc do naší pobočky.
Co u Vás oceníme:
• Máte komunikační dovednosti a týmová spolupráce Vám není cizí
• Zodpovědný přístup a důraz na přesnost při práci s dokumenty
• Jednoduše zvládáte práci na počítači (MS Office) - a těšíte se na moderní interní systémy
• Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
• Čistý trestní rejstřík je samozřejmostí
Co bude náplní Vaší práce:
• Administrativní podpora bankovních poradců a obchodního týmu
• Zpracování a evidence smluv a dalších dokumentů
• Práce v interních systémech a databázích
• Komunikace s klienty a partnery - převážně e-mailem nebo telefonicky
• Podpora při organizaci schůzek a běžném chodu pobočky
• A také různé ad hoc úkoly, které se zrovna objeví
Co od nás můžete čekat:
• Fixní odměnu podle počtu odpracovaných směn a Vaší znalosti oboru
• Nadstandardní provizní bonusy za dobře odvedenou práci
• Přátelské a dynamické prostředí, kde se cení vlastní nápady
• Možnost částečné práce z domova
• Přístup k finančnímu a manažerskému vzdělávání
• Multisport karta pro relax i pohyb po práci
Zaujala Vás tato příležitost?
Pošlete nám svůj životopis - budeme se těšit, až se poznáme.
Kde nás najdete: Praha OC Letňany nebo Praha OC Flóra
Kdy můžete nastoupit: Ihned nebo dle dohody
Typ úvazku: HPP / IČO / plný, zkrácený nebo víkendový úvazek