Administrativní asistent/ka & Junior Office Manager

Jméno/Firma
Pobočka Partners Banky
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný, Zkrácený, Živnostenský list
Vytvořeno
6. 6. 2025

O pozici

Detail pozice

  • Obor:  Práce na pobočce

  • Lokalita:  Praha

  • Úvazek:  Plný

Hledáme pečlivé a spolehlivé kolegy a kolegyně na administrativní výpomoc do naší pobočky.

Co u Vás oceníme:

• Máte komunikační dovednosti a týmová spolupráce Vám není cizí

• Zodpovědný přístup a důraz na přesnost při práci s dokumenty

• Jednoduše zvládáte práci na počítači (MS Office) - a těšíte se na moderní interní systémy

• Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou

• Čistý trestní rejstřík je samozřejmostí

Co bude náplní Vaší práce:

• Administrativní podpora bankovních poradců a obchodního týmu

• Zpracování a evidence smluv a dalších dokumentů

• Práce v interních systémech a databázích

• Komunikace s klienty a partnery - převážně e-mailem nebo telefonicky

• Podpora při organizaci schůzek a běžném chodu pobočky

• A také různé ad hoc úkoly, které se zrovna objeví

Co od nás můžete čekat:

• Fixní odměnu podle počtu odpracovaných směn a Vaší znalosti oboru

• Nadstandardní provizní bonusy za dobře odvedenou práci

• Přátelské a dynamické prostředí, kde se cení vlastní nápady

• Možnost částečné práce z domova

• Přístup k finančnímu a manažerskému vzdělávání

• Multisport karta pro relax i pohyb po práci

Zaujala Vás tato příležitost?

Pošlete nám svůj životopis - budeme se těšit, až se poznáme.

Kde nás najdete: Praha OC Letňany nebo Praha OC Flóra

Kdy můžete nastoupit: Ihned nebo dle dohody

Typ úvazku: HPP / IČO / plný, zkrácený nebo víkendový úvazek