Asistent/ka předsedy představenstva - zkrácený úvazek
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme šikovného asistenta/asistentku, který/á zvládne jak každodenní administrativu, tak i organizaci chodu kanceláře předsedy představenstva a finančního ředitele skupiny EGE.
Co vás čeká
- Zajištění chodu kanceláře, administrativní a organizační podpory pro předsedu představenstva a finančního ředitele skupiny EGE
- Příprava dokumentů, zpracování podkladů, dat a reportů na základě zadání
- Samostatné zpracování plánů nákladů a výnosů
- Konsolidace měsíčního vyhodnocení výsledků společností skupiny
- Spolupráce na projektech v rámci skupiny
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Min. SŠ vzdělání ekonomického směru, vhodné i pro absolventy
- Znalost MS Office
- Základní orientace v účetnictví
- Znalost anglického jazyka, min. B1
- Samostatnost a preciznost v plánování a administrativě
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Řidičský průkaz sk. B
Tato pozice je na zkrácený úvazek - 20hodin/týdně.