Inbound manager

Jméno/Firma
rohlik.cz
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Vytvořeno
6. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme Inbound Manažera pro jeden z našich pražských skladů - Horní Počernice, Liboc nebo Chrášťany. Manažer příjmu u nás řídí a koordinuje celé oddělení přijmu. Kontroluje práci hlavních vedoucích směn a vedoucích směn. Řeší provozní záležitosti, nastavuje procesy, dohlíží na efektivitu a kvalitu celého oddělení. Kontroluje docházky, plánuje dovolené. Reportuje dalším oddělením, zúčastňuje se všech projektů skladového zboží a stará se o obalové a odpadové hospodářství. Na této pozici budeš používat kvantitativních a kvalitativní data k identifikaci příležitostí ke zlepšování jednotlivých procesů a ke koučování vašich podřízených.


Budeš neustále sledovat, zajišťovat a zlepšovat:

  • efektivnost provozních příjmových procesů (operational excellence)

  • normy ochrany zdraví a bezpečnosti

  • úroveň služeb dodavatelů společně s týmem SCM a týmem pro zajištění kvality

  • práci a tým pracovníků příjmu (od HVS po jednotlivé koordinátory)

Jaké budou Vaše klíčové odpovědnosti?

  • Řízení chodu skladu v oblasti příjmu - kompletní příjmové a jiné skladové procesy, pozice experta a lídra změn v těchto oblastech

  • Odpovědnost za přijímání zboží do skladu - zajištění příjmu zboží na správné pozice, ve správném stavu

  • Odpovědnost za produktivitu oddělení příjmu (hlídání norem, disciplíny, optimalizace procesů, udržování pořádku na skladě…)

  • Odpovědnost za kvalitu a konzistenci - nastavení layoutu, zajištění efektivního prostorového využití a bezproblémovou interakci s ostatními odděleními skladu

  • Odpovědnost za počet objednávek (souvisí s náhradami u nákupů…)

  • Koordinace a aktivní vedení týmu přibližně 15 lidí. Vaší zodpovědností bude nábor, rozvoj talentů, řízení výkonu a zajištění efektivity a produktivity v souladu s nastavenými KPIs.

  • Pravidelný reporting (denní, týdenní i měsíční bázi…)


Jaké zkušenosti byste měli mít?

  • Minimum 2 roky zkušeností na obdobné pozici (manažer skladu, manažer příjmu) - ideálně v potravinářství

  • Zkušenosti s budováním a vedením většího týmu lidí

  • Podnikavý duch se schopností zaměřit se na detail

  • Inovativnost a schopnost práce v inovativním a stále se měnícím businessu

  • Analytické schopnosti

  • Týmový hráč

  • Komunikativní znalost angličtiny

Co dostanete na oplátku?

  • Neomezená dovolená

  • Rohlík Xtra účet s 10% slevou na vše

  • Příspěvek na ošatné 86,-/směna

  • Dotované obědy na pracovišti

  • Občerstvení

  • Odměňování zaměstnanců mezi sebou (= vouchery do ALZY, NOTINO apod.)

  • Multisportku

  • Fajn firemní akce

  • Bezva tým kolegů, kteří ti v začátcích pomohou se co nejrychleji zorientovat a budou tě 100% podporovat