Administrativní pracovní
O pozici
Administrativní pracovník
Do našeho kolektivu hledáme posilu na pozici finanční účetní.
Pracovní doba a místo Po - Pá 09:00 - 17:00 - libušská 319/126, Praha v případě zájmu možnost Po - So ve zkrácené době.
Náplň práce - Digitalizace dokumentů - značení dokladů pomocí čárových kódů, skenování dokumentů, archivace dokumentů + ostatní pomocné práce v naší účetní firmě :-)
Naše požadavky
Pracovitost
Spolehlivost
Zručnost při práci na počítači
Co Vám za to můžeme nabídnout?
Nástupní plat 190 Kč/hodinu formou fakturace
3-4 týdny placené dovolené podle formy úvazku - Preferujeme zkrácený úvazek, ale pokud byste mohli pouze na plný, ozvěte se i tak a probereme Vaše možnosti :-)
Prostředí, ve kterém se budete cítit příjemně - Kolegy s týmovým duchem, kteří vás nenechají v nesnázích
Lidský přístup, díky kterému se můžeme na všem domluvit
Pokud Vás naše nabídka zaujala a chtěli byste to s námi zkusit, zašlete nám prosím e-mail s Vaším životopisem, pokud životopis nemáte, postačí stručný popis Vašich pracovních zkušeností a pár slov o sobě.
Pokud Vás zajímá něco dalšího, nebojte se mi napsat, rád Vám zodpovím jakékoliv otázky. Poté se můžeme sejít u nás v kanceláři, nebo on-line a probrat detailněji naši budoucí spolupráci.
Tel.: +420 608 658 333
E-mail: jindrich.petr@taxunion.cz
Web: www.taxunion.cz