Reklamační referent/ka pro e-shop
O pozici
Zajímá vás e-commerce? Chcete proniknout do zákulisí rychle rostoucího online světa a být tím, kdo pomůže zákazníkům vyřešit drobný zádrhel i složitější problém, a zároveň mít kolem sebe partu lidí, na které je spolehnutí?
Jaké budou Vaše pracovní úkoly
přijímat a zpracovávat reklamace a vratky, pracovat s různými systémy
posuzovat, zda je reklamace oprávněná - podle jasně daných pravidel
komunikovat e-mailem i telefonicky se zákazníky, dopravci a dodavateli
spolupracovat s kolegy napříč firmou
Co od Vás očekáváme
máte uživatelské zkušenosti s počítačem a nebojíte se nových systémů
rádi komunikujete a zvládnete si věci zorganizovat
spolehlivost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce jsou Vaší silnou stránkou
jste učenlivý/á a nové výzvy berete s klidem
zkušenosti s reklamacemi nebo zákaznickým servisem jsou výhodou
Co můžete očekávat
moderní a čisté pracovní prostředí
dlouhodobou spolupráci
kvalitní zaškolení
Na co se můžete těšit
25 dní dovolené
vánoční odměnu 10 000 Kč
jazykové kurzy (AJ/NJ)
posilovna a sauna přímo pod střechou
příplatek za přesčasy 25 %
stravenkový paušál 80 Kč/den
zaměstnanecké slevy na náš sortiment..ad.
Obor
Administrativa, Zákaznický servis, Prodej a obchod , Administrativní pracovník, Pracovník back office, Referent, Pracovník reklamačního oddělení
Místo pracoviště
Litomyšl
Požadované vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Typ úvazku
Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
pracovní smlouva
Zní to jako něco pro Vás? Neváhejte nás kontaktovat
Žaneta Simonová
+420 722 004 057
zaneta.simonova@sanitino.cz
Veronika Pokorná
+420 725 436 393
veronika.pokorna@sanitino.cz