Vedoucí služby krizové pomoci

Jméno/Firma
proFem - centrum pro oběti domácího a sexuálního násilí, o. p. s.
Pracoviště
Břevnovská 1692/6, Praha
Úvazek
Plný
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Personalistika a HR
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
6. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme silnou a citlivou manažerku, která zvládne vést tým v náročném tématu a zároveň hledat cesty, jak zlepšit systém podpory pro oběti sexuálního a domácího násilí.

V proFem více než 30 let pomáháme lidem, kteří zažili násilí. Vytváříme bezpečný prostor, kde je možné znovu získat stabilitu a důvěru v sebe sama. Naše centrum PORT je prvním komplexním místem v Česku, kde oběti dostanou pomoc pod jednou střechou – psychologickou, sociální, právní, zdravotní i krizovou.

???? Co bude Vaším úkolem?

  • Povedete tým krizových interventek zajišťujících ambulantní, pobytovou i chatovou krizovou pomoc (15 lidí)
  • Postaráte se o provozní i personální zajištění obou služeb včetně koordinace služeb, směn, spolupráce a rozvoje týmu.
  • Budete zodpovídat za dodržování standardů kvality služeb, jejich vyhodnocování a další rozvoj.
  • Čeká Vás také spolupráce s dalšími vedoucími služeb a podílení se na celkové strategii organizace (právní, sociální a psychoterapeutické služby).
  • Budete se podílet na nastavení efektivní spolupráce mezi krizovou a zdravotní složkou péče.
  • Zastoupíte organizaci při kontaktu s partnery (např. zdravotnickými zařízeními, policií, institucemi).
  • Aktivně se zapojíte do formování dobré praxe v oblasti integrované péče a jejího prosazování navenek.


???? Koho hledáme?

  • Manažerku s praxí v oblasti vedení týmu v sociálních službách.
  • Máte zkušenosti s prací s klienty v krizi a/nebo řešení krizových situací v klientské práci.
  • Manažerku, která zvládá držet směr, nastavovat hranice, rozhodovat i v tlaku, a přitom je schopná naslouchat, pracovat s emocemi a podporovat.
  • Dovedete tým uřídit, podpořit a když je potřeba rozhodnout.
  • Výborné komunikační a organizační dovednosti jsou základ.
  • Výhodou:
  • Zkušenost s koordinací vícesložkové týmu, krizovou intervencí a směnným provozem.
  • Orientaci v oblasti krizové pomoci.
  • Znalost angličtiny na úrovni B2 (pracujeme v mezinárodních projektech a část klientek nemluví česky).

???? Při poskytování služeb i při jiném profesním kontaktu s oběťmi sexuálního a domácího násilí jakož i při informování o tématu se řídíme principem stranícího poradenství. Primárně důvěřujeme oběti a nezpochybňujeme její zkušenost s domácím a/nebo sexuálním násilím. Neposkytujeme informace ani služby násilné osobě a nepracujeme s celou rodinou v kontextu násilí.

Co u nás najdete?

  • Pracovní smlouva na plný úvazek, flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova.
  • Mzda 48 000 – 52 000 Kč (dle zkušeností).
  • 5 týdnů dovolené + 4 sick days + 2 relax days + věrnostní dny dovolené navíc (až 5). Příspěvek na Multisport kartu.
  • Flexibilní pracovní režim a vstřícnou organizační kulturu, která staví na důvěře, kvalitě služeb a feministických principech.
  • Profesní zázemí v multidisciplinárním týmu a pravidelnou supervizi.
  • Možnosti vzdělávání a dalšího profesního růstu.
  • Moderní zázemí v centru PORT v Praze-Břevnově. ????
  • Práci, která dává hluboký smysl.

????Plný úvazek | Nástup dohodou | Pracovní smlouva

Zní to jako místo pro Vás?

  • Pošlete nám svůj životopis a pár vět o tom, proč Vás tahle role zaujala. Těšíme se na setkání. ????