Specialistka péče o klienty ????

Jméno/Firma
Curso s.r.o.
Pracoviště
Revoluční 764/17, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
7. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Baví Tě kontakt s lidmi a láká Tě svět obchodu a realit? K naší kolegyni Adél hledáme parťačku nebo parťáka. ⭐ Společně se postaráte o denní agendu a hlavně o spokojenost našich klientů, majitelů prémiových apartmánů Prague Days, o které se úspěšně staráme již desátým rokem. Klientům nabízíme spolehlivost a profesionální přístup a přesně to budeme potřebovat i od Tebe.

Chceš dostat příležitost k seberealizaci a máš odvahu mít velkou míru zodpovědnosti? Jsi tu správně ! ???? Nikde jinde se toho tolik nenaučíš.


Co Tě u nás čeká?

  • Budování vztahu s klienty založeného na důvěře, vstřícnosti a profesionalitě. Nejde o pouhé operativní vyřizování hovorů a e-mailů. Pomůžeš klientovi zorientovat se ve vyúčtování, informuješ ho o provozních událostech nebo domluvíš schůzku s obchodníkem ohledně úpravy bytu pro zvýšení výnosu. Klienti by Tě měli vnímat jako spolehlivého partnera, na kterého se mohou obrátit.
  • Staneš se prodlouženou rukou obchodníků. Oni klienty naonboardují a Ty připravíš smlouvy a vyřídíš potřebnou administrativu.
  • Propojení s celým týmem. Budeš spolupracovat s kolegy napříč všemi odděleními, díky čemuž získáš výborný přehled o tom, co se ve firmě aktuálně děje.
  • Správa internetových služeb a tarifů. Budeš domlouvat instalaci internetu na apartmánech nebo objednávat mobilní tarify pro zaměstnance.
  • Office Management. Přivítáš klienty, uvaříš jim kávu, objednáš občerstvení a kancelářské potřeby, občas zajdeš na poštu a  další drobné úkoly podle aktuální potřeby.

Jak si Tě představujeme?

  • Umíš profesionálně vystupovat a máš ráda/rád kontakt s lidmi
  • Jsi pečlivá/ý a neunikne Ti žádná chybka
  • Umíš efektivně plánovat svůj čas a máš přehled v rozdělané práci
  • Jsi organizovaná/ý a dotahuješ věci do zdárného konce
  • Umíš pracovat samostatně, nebojíš se odpovědnosti a neskrýváš se před úkoly ???????? ????????
  • Neslíbíš nesplnitelné, ale nenecháš klienta na pochybách o tom, jak naše služba funguje a co od nás může čekat
  • Máš češtinu na úrovni rodilého mluvčího a domluvíš se anglicky i se zahraničním klientem
  • Nebojíš se zeptat, když Ti něco není jasné, a pokud Ti chybí informace nebo materiály, umíš si o ně říct
  • Staneš se důležitou parťačkou či parťákem, které/mu budeme důvěřovat s plněním úkolů a postupem času Ti svěříme i nějaký ten projekt k osobnímu rozvoji.

A co na oplátku nabízíme Tobě?

  • ???? Dlouhodobou spolupráci na HPP
  • ???? Odměnu: 38 000 Kč (ve zkušebce 35 000 Kč)
  • ???? Stravenkový paušál v hodnotě cca 2 000 Kč měsíčně
  • ✈️ 5 týdnů dovolené
  • ???? Pracovní dobu pondělí - pátek
  • ???? Plně hrazenou MultiSportku nebo mobilní tarif, slevy na Alze
  • ???? Každé úterý ovocné bedýnky v kanceláři
  • ???????????????? Budeš pracovat v super týmu společně s Adél pod vedením Head of Sales Šimona (je mladý a v pohodě)
  • ???? Pravidelné firemní akce jako snídaně, grilovačky, pikniky nebo sportovní dny
  • ???? Slevu 15 % na ubytování na praguedays.com

 

Zajímá tě víc?

Jak probíhá výběrové řízení? ????

  • Nejprve se ti ozvu já, HR Viki a probereme detaily spolupráce. Ráda Ti také zodpoví veškeré Tvé dotazy. Pokud to bude dobrý fit, naplánujeme termín vstupního testu
  • Po úspěšném vyhodnocení testu Tě pozveme na pohovor, jehož cílem je zjistit, jestli je tato pozice pro Tebe ta pravá a jestli by ses cítil/a dobře v našem týmu.
  • Jakmile zvládneš obě kola výběrového řízení, dostaneš od nás k podpisu pracovní smlouvu a domluvíme se na termínu začátku zaškolování.


Jak vypadá běžný den specialistky péče o klienty?

  • Ráno si s Adél rozdělíte úkoly a nastavíte priority. Budeš vyřizovat e-maily, připravovat a kontrolovat dokumenty a evidovat úkoly v interním systému.
  • Když spouštíme nový apartmán, zařídíš registraci bytu, připojení internetu a předáš klientovi všechny důležité informace.
  • V průběhu dne mohou přicházet dotazy a požadavky klientů. Budeš spojkou mezi odděleními a postaráš se o to, aby žádné informace nezůstaly viset ve vzduchu a klient bude mít vždy jasno.

Jak vypadá zaučení?

  • Nebudeš na to sám/sama :) Procesem zaškolení tě provede naše zkušená kolegyně Adél.
  • Vše ti postupně vysvětlí a zpočátku budete na úkolech pracovat společně.
  • Až se zorientuješ, začnete si rozdělovat denní agendu a postupně ji odbavovat.
  • Čekají tě také schůzky se zástupci našich týmů, abys lépe porozuměl/a celé šíři naší služby a mohl/a ji s jistotou představit i klientům.

Pojď k nám a získej cenné zkušenosti!

Těšíme se na Tebe! ????