Asistent prodejny Ostrava - brigáda
O pozici
MEYRA ČR s.r.o. je významnou společností specializující se na dovoz a prodej kompenzačních pomůcek pro osoby s hendikepem a omezenou pohyblivostí.
Do obchodního týmu na naši pobočku v Ostravě hledáme posilu na pozici:
Asistent prodejny
Nabízíme brigádu. Vhodné pro studenty VŠ bez praxe nebo seniory.
Co vás čeká
Podpora chodu prodejny Ostrava na adrese: Bendlova 377/8, Ostrava - Mariánské Hory.
Komunikace se zákazníky.
Naučíte se rozumět produktům, které mohou lidem velmi pomoci nejen s mobilitou a naplňovat tak moto naší společnosti: "Usnadníme lidem pohyb".
Co budete potřebovat
Středoškolské vzdělání.
Dobré komunikační schopnosti.
Schopnost pracovat samostatně.
Pečlivost a spolehlivost.
Uživatelskou znalost práce na PC - práce v programech Office.
Anglický jazyk výhodou.
Nabízíme
Získání praxe v oblasti zdravotnických prostředků.
Práci na dohodu.
Práci na 16 hodin týdně (resp. 2 x 8 hodin) dle individuálních časových možností.
Odpovídající finanční ohodnocení.
Nástup
Dohodou.
Kontakt
V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis s motivačním dopisem k rukám pani Evy Pompeové, tel. 724 036 950, e-mail: epompeova@meyragroup.com.