Referent/ka - živnostenská oprávnění
O pozici
Co vám můžeme nabídnout:
zajímavou a různorodou práci
stabilní zázemí velké organizace
pracovní poměr na dobu neurčitou
propracovaný systém rozvoje a vzdělávání zaměstnanců
pružnou pracovní dobu
pět týdnů dovolené
pět dní placeného zdravotního volna
zajímavý program benefitů (stravenková karta, volitelné čerpání benefitů z osobního účtu zaměstnance)
příjemné pracovní prostředí
rádi do týmu přijmeme kolegyně/kolegy bez ohledu na věk, pohlaví, barvu pleti, národnost, sexuální orientaci a víru
Charakteristika pozice:
výkon živnostenského úřadu v oblasti ohlašovacích a koncesovaných živností, činnost Centrálního registračního místa živnostenského podnikání
komplexní zajišťování odborných agend na úseku živnostenského podnikání (přijímání a zpracovávání žádostí a oznámení podnikatelů, kontrola plnění všech náležitostí, zapisování nových údajů a změn do živnostenského rejstříku, vydávání výpisů a potvrzení ze živnostenského rejstříku) subjekty, projednávání přestupků, spolupráce s jinými kontrolními orgány, vyřizování stížností a podnětů, vedení správních řízení týkajících se živnostenského podnikání
platové zařazení: 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění
je nastaven systém výkonového odměňování, tzn. souběžně s platovým tarifem reálná možnost osobního příplatku a odměn
budeme se snažit vyjít vstříc i vašim případným specifickým potřebám, například v souvislosti s postižením
Kvalifikační požadavky:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
praxe ve veřejné správě při výkonu živnostenské agendy výhodou
znalost živnostenského zákona, správního řádu a dalších souvisejících zákonů (např. občanský zákoník, zákon o obchodních korporacích)
zkouška odborné způsobilosti na úseku živnostenského podnikání výhodou
praxe v komunikaci a v jednání s veřejností výhodou
spolehlivost, pečlivost, samostatnost
schopnost jednání s podnikateli a institucemi
uživatelská znalost PC (MS Office, internet)
uchazeč musí splňovat předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb., § 4 odst. 1
Informace:
Ing. Petr Lámus, DiS. , vedoucí Živnostenského úřadu, tel. č: 495 707 510,
Bc. Helena Šafránková, vedoucí oddělení živnostenských oprávnění, tel. č.: 495 707 528
Místo výkonu práce: Statutární město Hradec Králové, pracoviště Střelecká 824, Hradec Králové
Náležitosti přihlášky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:
jméno, příjmení a titul uchazeče
datum a místo narození
státní příslušnost a místo trvalého pobytu
číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu
datum a podpis uchazeče
strukturovaný životopis, ve kterém uchazeč uvede zejména údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části „charakteristika pozice“
výpis z rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (dočasně lze nahradit čestným prohlášením)
ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihláška dále musí obsahovat motivační dopis.
Přihlášky podávejte v písemné podobě, na podatelnu magistrátu města (Československé armády 408, zvýšené přízemí vlevo, dveře č. 21), nebo je zasílejte na adresu Magistrát města Hradec Králové, personální oddělení, Československé armády 408, 502 00 Hradec Králové.
Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Hradec Králové: bebb2in. V případě elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Po ukončení výběrového řízení budou nevybraným uchazečům materiály vráceny zpět poštou, z důvodu naplnění zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
Přihlášky lze podávat do 23. 6. 2025