Financial Controller CZ/SK/BG
O pozici
Pracovní nabídka
DODO je k nezastavení!???? Jsme data-driven logistická služeb pro e-commerce, retail, restaurace a rychlá občerstvení a během pár let jsme se stali jednou z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě. Jsme partnerem těm největším klientům, kterým usnadňujeme doručování zboží a naše služby proto musí být o krok před zbytkem trhu. Využíváme pokročilé technologie a vyvíjíme si vlastní logistickou platformu GAIA, která nám usnadňuje sběr dat v reálném čase, abychom usnadnili firmám doručení zboží a snížili jeho negativní dopad na městské prostředí.
Hledáme člověka, který to s čísly opravdu umí – někoho, kdo se nezalekne tří entit, tří měn, ani tří termínů závěrky. Pokud tě baví propojovat data, hlídat náklady a dávat věcem finanční smysl, tohle může být tvoje role. Jako Financial Controller budeš mít klíčový vliv na správný chod finančního reportingu pro celý region CZ/SK/BG – a to jak interně, tak směrem k našim franšízantům.
Co Tě na pozici čeká?
- Financial closing & reporting
Koordinuješ měsíční závěrku, sleduješ harmonogramy, připravuješ reporty a hlídáš, aby celá P&L dávala smysl a byla včas.
- Accruals & cost management
Řešíš dohadné položky, kalkuluješ náklady pro fakturaci a hlídáš, aby nic důležitého nezůstalo „ve vzduchu“.
- Cost allocation & accounting controls
Pracuješ s alokačními klíči a zajišťuješ, aby náklady byly správně rozdělené mezi týmy, země i nákladová střediska.
- Franchise financial management
Zajišťuješ hladký průběh finančních operací pro franšízu – od měsíční uzávěrky až po sledování profitability.
- Supervision & compliance
Spolupracuješ s účtárnou, dohlížíš na správu účtového rozvrhu (CoA), dáváš věcem rámec a přehled. Často ve spolupráci s dalšími odděleními.
Co vyžadujeme?
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- Zvládáš Excel na pokročilé úrovni (kontingenčky, pokročilejší funkce jako SUMIF či VLOOKUP - tvůj denní chleba)
- Alespoň 2 roky zkušeností na obdobné pozici
- Jsi analytický typ, který se nezalekne odpovědnosti
- Zvládáš komunikovat napříč firmou (finance, operations, franšíza – s každým si najdeš společnou řeč)
- Umíš pracovat samostatně, jsi spolehlivý/á a orientovaný/á na výsledek
Co nabízíme?
- Zajímavá práce v jedné z TOP 3 evropských last-mile společností a příležitost růst spolu s DODO.
- Roční bonusové schéma a příspěvek na stravování
- Práci z nové dog friendly kanceláře v Praze – Karlíně (u stanice metra Křižíkova).
- Flexibilní pracovní dobu a možnost home-office.
- Neformální pracovní prostředí, kde se cítíme dobře, jsme motivováni a podporováni v kreativitě a vydat ze sebe to nejlepší.
- Být součástí "trendsetter" kultury a podílet se na zavádění nových, unikátních procesů.
- Různé firemní akce, jako jsou setkání All Hands, inspirativní snídaně nebo celofiremní teambuildingy.
- Příležitosti k neustálému rozvoji – prostřednictvím naší interní DODO Akademie nebo různých externích školení, konferencí a workshopů, ...
- Multisport karta za zvýhodněnou cenu.
- 26 dnů dovolené.