Administrativní pracovník/ce (1/2 úvazek)
O pozici
Pracovní nabídka
Administrativní pracovník/ce (1/2 úvazek) – Aukční síň
Pro aukční dům Burda Auction hledáme kandidáta/ku na pozici Administrativní pracovník/ce. Naše společnost má více jak 25letou tradici a pořádá prestižní filatelistické aukce. Na pozici administrativního pracovníka budete mít v kompetenci důležitou aukční agendu a péči o naše zákazníky. Jedná se o různorodou práci v atraktivním prostředí nově zrekonstruovaného aukčního domu v Dejvicích, Praha 6.
Náplň práce:
- Zpracování aukčních položek (skenování, focení, digitální úpravy, archivace)
- Příprava zboží pro klienty k osobnímu odběru a balení zásilek včetně balíků k expedici (Česká pošta, Fedex)
- Klientský servis (osobní, elektronická a telefonická komunikace se zákazníky, vedení firemního kalendáře)
- Objednávky kancelářských potřeb a zásobování
- Zajištění provozu kanceláře
- Osobní účast na víkendových aukcích 2x ročně
- Vedení pokladny, práce s hotovostí
Požadujeme:
- Orientace na detail, maximální pečlivost a spolehlivost
- Plynulá angličtina střední úrovně výhodou (základní e-maily a jednoduché telefonáty)
- Středoškolské vzdělání
- Praxe podmínkou
- Znalost MS Office
- Kultivovaný projev, respektování firemní kultury
Nabízíme:
- Práce na HPP ve zkráceném režimu 20h týdně (homeoffice nenabízíme)
- 19.000 Kč + aukční prémie
- Zajímavou práci v netradičním oboru
- Příjemné a přátelské pracovní prostředí malého kolektivu
- Nadstandardní příspěvek na obědy
- 4 týdny dovolené, 5 Sick days (ve zkráceném režimu)
- Nástup možný od září nebo po domluvě