Pracovník zákaznického servisu v oddělení logistiky

Jméno/Firma
DURA Automotive CZ, k.s.
Pracoviště
Riegrova 495, Blatná
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Vytvořeno
9. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme Zástupce zákaznického servisu (m/ž) do oddělení logistiky


???? Místo výkonu práce: Blatná
???? Typ úvazku: plný, nástup možný ihned nebo dle dohody
???? Přímý nadřízený: Materiálový dozor / Materiálový manažer
???? Možnost koordinace až 5 kolegů


Co budeš dělat?

Budeš klíčovým spojovacím článkem mezi zákazníky, výrobou a dodavatelským řetězcem. Tvým cílem bude zajistit, že všechny zákaznické a dodavatelské objednávky proběhnou hladce, včas a bez komplikací. Tvůj denní chléb bude plánování, koordinace, komunikace a rychlé řešení výzev.


Hlavní úkoly, které tě čekají:

Udržovat hlavní výrobní plán ve shodě se zákaznickými a dodavatelskými objednávkami.
Řešit požadavky a dotazy zákazníků ohledně plánování, produktů a dopravy.
Zadávat a aktualizovat požadavky do systémů a zákaznických portálů.
Spolupracovat s interními odděleními i externími partnery.
Koordinovat specifické dodávky produktů různým zákazníkům.
Operativně řešit ad hoc požadavky a zajišťovat dodržení dohodnutých termínů.
 
Co bys měl/a umět nebo mít:

Mluvit anglicky na středně pokročilé úrovni
Schopnost komunikace a řešení problémů „za pochodu“
Cit pro detail i širší souvislosti (plánování, expedice, změny v objednávkách)
Praxe v oblasti zákaznického servisu nebo plánování ve výrobě je výhodou
Znalost práce s interními systémy a portály vítána
Schopnost rychle reagovat, koordinovat a domluvit se napříč odděleními

Co ti za to nabídneme:

  • Fajn tým a podporu při zaškolení
  • Příspěvek na dojíždění
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Fyzioterapie přímo na pracovišti
  • Kvartální bonusy
  • Příspěvek na důchodové připojištění