Pracovník zákaznického servisu v oddělení logistiky
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme Zástupce zákaznického servisu (m/ž) do oddělení logistiky
???? Místo výkonu práce: Blatná
???? Typ úvazku: plný, nástup možný ihned nebo dle dohody
???? Přímý nadřízený: Materiálový dozor / Materiálový manažer
???? Možnost koordinace až 5 kolegů
Co budeš dělat?
Budeš klíčovým spojovacím článkem mezi zákazníky, výrobou a dodavatelským řetězcem. Tvým cílem bude zajistit, že všechny zákaznické a dodavatelské objednávky proběhnou hladce, včas a bez komplikací. Tvůj denní chléb bude plánování, koordinace, komunikace a rychlé řešení výzev.
Hlavní úkoly, které tě čekají:
Udržovat hlavní výrobní plán ve shodě se zákaznickými a dodavatelskými objednávkami.
Řešit požadavky a dotazy zákazníků ohledně plánování, produktů a dopravy.
Zadávat a aktualizovat požadavky do systémů a zákaznických portálů.
Spolupracovat s interními odděleními i externími partnery.
Koordinovat specifické dodávky produktů různým zákazníkům.
Operativně řešit ad hoc požadavky a zajišťovat dodržení dohodnutých termínů.
Co bys měl/a umět nebo mít:
Mluvit anglicky na středně pokročilé úrovni
Schopnost komunikace a řešení problémů „za pochodu“
Cit pro detail i širší souvislosti (plánování, expedice, změny v objednávkách)
Praxe v oblasti zákaznického servisu nebo plánování ve výrobě je výhodou
Znalost práce s interními systémy a portály vítána
Schopnost rychle reagovat, koordinovat a domluvit se napříč odděleními
Co ti za to nabídneme:
- Fajn tým a podporu při zaškolení
- Příspěvek na dojíždění
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Fyzioterapie přímo na pracovišti
- Kvartální bonusy
- Příspěvek na důchodové připojištění