Office Manager / Asistentka - private equity společnost

Jméno/Firma
BigBoard Praha, a.s.
Pracoviště
Na Florenci 2139/2, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
9. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pro naši partnerskou, menší prosperující private equity společnost se sídlem na prestižní adrese v centru Prahy hledáme kandidátku na pozici office manager / asistentka.

Co bude Vaší náplní práce?

Starost o každodenní chod kanceláře (doplnění kávovaru, zapnutí myčky, pohoštění návštěv)

Tisk a placení faktur v bankovní aplikaci

Skenování faktur na disk pro účetní

Provozní kontakt s účetními

Tisk smluv k podpisu pro vedení

Příprava pracovních smluv ze vzorů

Obstarávání ostatních nemovitostí (závlaha, zahradníci, jiné)

Datové schránky

Vánoční dárky, PF - objednání, zajištění rozvozu

Knihy jízd

Zalévání květin

Vodafone, Česká televize, rozhlas, dálniční známky

Objednávání vody, kávy..


Co byste měl/a mít:

Příjemné vystupování, vstřícnost, měla byste být aktivní, komunikativní

Spolehlivost, organizační schopnosti, měla byste také utužovat náš tým

Znalost práce na PC (MS Office) a schopnost rychle se naučit pracovat s našimi informačními systémy

Řidičský průkaz skupiny B - PODMÍNKOU (aktivní řidič)

Základní znalost anglického jazyka výhodou, ale není nutností

Všechno ostatní Vás rádi naučíme :)


A za to nabízíme:

Zajímavou a různorodou práci, ve které máte vždycky s kým se poradit a kde vidíte výsledky

Velké množství firemních akcí a teambuildingů

Práci na poloviční úvazek (každý den v týdnu, přesné časy dle dohody s vedením)

Zajímavé finanční ohodnocení

Pracovní smlouvu na dobu neurčitou

Nástup ideálně co nejdříve