Vedoucí oddělení účetnictví a rozpočtu

Jméno/Firma
Moore Czech Republic s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Finance a ekonomika
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
9. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost Moore Czech Republic s.r.o., hledá pro svého klienta vhodného kandidáta na pozice Vedoucí oddělení účetnictví a rozpočtu v příspěvkové organizaci.

Co Vás čeká:

  • Metodické vedení účetnictví, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílech majetku a závazků, o nákladech a výnosech.
  • Stanovování metodiky účetnictví, postupů účtování a postupů pro provedení účetní závěrky v účetnictví včetně harmonogramu měsíčních závěrek a roční účetní závěrky.
  • Zajištění nastavení účetního systému příspěvkové organizace včetně měsíčních a roční závěrky účetnictví v účetním software.
  • Zpracování měsíčních účetních závěrek pro interní potřeby PO.
  • Zpracování čtvrtletní účetní závěrky.
  • Zpracování roční účetní závěrky.
  • Předání čtvrtletní účetní závěrky PO do Centrálního systému účetních informací státu včetně sestavování a předávání Pomocného analytického přehledu a následná komunikace s protistranami v případě zjištěných rozdílů.
  • Předání čtvrtletní účetní závěrky v požadované struktuře zřizovateli.
  • Zpracování příkazu k provedení inventarizace včetně vyhotovení plánu inventur.
  • Metodické vedení činností vztahujících se k tvorbě a sledování čerpání rozpočtu.
  • Zpracování pololetních komentářů k výsledkům hospodaření PO pro potřeby zřizovatele.
  • Odpovědnost za zpracování rozpočtu, jeho čerpání a dalších podkladů vztahující se k oblasti rozpočtu PO dle pokynu a směrnice zřizovatele.
  • Zpracování podkladů a rozborů pro potřeby vedení PO.
  • Zpracování podkladů pro vybrané statistiky zasílané externím subjektům.
  • Komunikace se zřizovatelem vztahující se k agendě oddělení účetnictví a rozpočtu.
  • Zodpovědnost za přípravu podkladů pro finanční kontroly hospodaření.
  • Zodpovědnost za přípravu podkladů pro externí audit účetní závěrky, koordinace činností v průběhu externího auditu včetně komunikace s ostatními útvary PO a externími auditory.
  • Zodpovědnost za přípravu podkladů pro daňová přiznání PO vyjma daňových přiznání fyzických osob, koordinace činnosti v průběhu sestavování daňových přiznání včetně komunikace s ostatními útvary PO a daňovými poradci.
  • Zajištění provádění plateb z bankovních účtů PO.
  • Analýza a vyhodnocování rizik vztahující se k agendě oddělení účetnictví a rozpočtu.
  • Další činnosti na základě pokynu přímého nadřízeného.

Co nabízíme:

  • Práci v malém kolektivu
  • 25 dnů dovolené
  • Zvýhodněné stravenky a příspěvek na penzijní spoření
  • Další benefity v rámci FKSP a kolektivní smlouvy
  • Další vzdělávání a kurzy
  • Motivační osobní hodnocení

Místo pracoviště Kladno.

Po zaučení možné čerpat Homeoffice 1-2 dny v týdnu.