Vedoucí oddělení účetnictví a rozpočtu
Moore Czech Republic s.r.o.
Česká republika
Plný
Bez maturity
Finance a ekonomika
Čeština
9. 6. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost Moore Czech Republic s.r.o., hledá pro svého klienta vhodného kandidáta na pozice Vedoucí oddělení účetnictví a rozpočtu v příspěvkové organizaci.
Co Vás čeká:
- Metodické vedení účetnictví, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílech majetku a závazků, o nákladech a výnosech.
- Stanovování metodiky účetnictví, postupů účtování a postupů pro provedení účetní závěrky v účetnictví včetně harmonogramu měsíčních závěrek a roční účetní závěrky.
- Zajištění nastavení účetního systému příspěvkové organizace včetně měsíčních a roční závěrky účetnictví v účetním software.
- Zpracování měsíčních účetních závěrek pro interní potřeby PO.
- Zpracování čtvrtletní účetní závěrky.
- Zpracování roční účetní závěrky.
- Předání čtvrtletní účetní závěrky PO do Centrálního systému účetních informací státu včetně sestavování a předávání Pomocného analytického přehledu a následná komunikace s protistranami v případě zjištěných rozdílů.
- Předání čtvrtletní účetní závěrky v požadované struktuře zřizovateli.
- Zpracování příkazu k provedení inventarizace včetně vyhotovení plánu inventur.
- Metodické vedení činností vztahujících se k tvorbě a sledování čerpání rozpočtu.
- Zpracování pololetních komentářů k výsledkům hospodaření PO pro potřeby zřizovatele.
- Odpovědnost za zpracování rozpočtu, jeho čerpání a dalších podkladů vztahující se k oblasti rozpočtu PO dle pokynu a směrnice zřizovatele.
- Zpracování podkladů a rozborů pro potřeby vedení PO.
- Zpracování podkladů pro vybrané statistiky zasílané externím subjektům.
- Komunikace se zřizovatelem vztahující se k agendě oddělení účetnictví a rozpočtu.
- Zodpovědnost za přípravu podkladů pro finanční kontroly hospodaření.
- Zodpovědnost za přípravu podkladů pro externí audit účetní závěrky, koordinace činností v průběhu externího auditu včetně komunikace s ostatními útvary PO a externími auditory.
- Zodpovědnost za přípravu podkladů pro daňová přiznání PO vyjma daňových přiznání fyzických osob, koordinace činnosti v průběhu sestavování daňových přiznání včetně komunikace s ostatními útvary PO a daňovými poradci.
- Zajištění provádění plateb z bankovních účtů PO.
- Analýza a vyhodnocování rizik vztahující se k agendě oddělení účetnictví a rozpočtu.
- Další činnosti na základě pokynu přímého nadřízeného.
Co nabízíme:
- Práci v malém kolektivu
- 25 dnů dovolené
- Zvýhodněné stravenky a příspěvek na penzijní spoření
- Další benefity v rámci FKSP a kolektivní smlouvy
- Další vzdělávání a kurzy
- Motivační osobní hodnocení
Místo pracoviště Kladno.
Po zaučení možné čerpat Homeoffice 1-2 dny v týdnu.