Analytik/čka informačních a komunikačních technologií – zaměření na telematiku
O pozici
Pracovní nabídka
Pracoviště-lokalita
Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4
Náplň práce
Do Úseku informatiky v Oddělení podpory provozu telematických systémů hledáme kolegu/kolegyni, kteří budou mít na starost:
Analýzu požadavků:
• Zjišťování a dokumentace potřeb interních uživatelů a partnerů v oblasti ICT a dopravní telematiky
• Identifikace technických a funkčních požadavků, mapování potřeb údržby a provozu systémů
Návrhy řešení:
• Návrh technických a organizačních řešení pro efektivní správu telematických systémů (např. vážní systémy, VMS, meteostanice)
• Posuzování návrhů na základě ekonomické efektivity, spolehlivosti a provozní udržitelnosti
Spolupráci:
• Koordinace mezi týmy správy silnic, ICT specialisty, dodavateli a správními úřady
• Podpora projektových manažerů při plánování a realizaci projektů
Podporu a školení:
• Metodické vedení správců technologií a datových toků
• Účast na školeních a seminářích, příprava dokumentace a přehledů
Monitoring a evaluaci:
• Pravidelné vyhodnocování provozní výkonnosti systémů
• Příprava analytických reportů a návrhů na zlepšení provozu a datových služeb
Co Od Vás očekáváme:
OČEKÁVANÉ TECHNICKÉ DOVEDNOSTI:
• Základní znalost dopravní telematiky a jejích aplikací (WIM, VMS, meteostanice, atd.)
• Schopnost práce s ICT nástroji na pokročilé uživatelské úrovni
• Diagnostika a řešení technických problémů
ANALYTICKÉ DOVEDNOSTI:
• Zdravý rozum
• Schopnost návrhu infrastruktury telematických zařízení
• Schopnost analýzy provozních a dopravních dat
KOMUNIKAČNÍ A ORGANIZAČNÍ DOVEDNOSTI:
• Schopnost efektivní komunikace s odborníky, úřady i veřejností
• Tvorba technických zpráv, podkladů a dokumentace
• Schopnost plánovat a koordinovat provoz a údržbu zařízení
Co Vám nabízíme
• Jedinečnou příležitost pracovat pro ŘSD a mít stabilní zaměstnání v organizaci, která si váží svých lidí.
• Profesionální, ale zároveň i přátelský tým kolegů, na které se můžete kdykoliv spolehnout.
• Možnost profesního růstu: U nás se budete mít možnost se dále rozvíjet a učit.
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny na pracovišti, benefitní systém Můj Up a produkty spoření na stáří, dálniční známka, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, slevy u cestovních kanceláří Invia, Alexandria, permanentky do ZOO, Aquaparku Čestlice, Aqualand Moravia, skipasy na lyže).
• Pružnou pracovní dobu, která umožní sladění pracovního a osobního života
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky:
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.