Obchodník pro ICT-Customer Success Manager m/ž
O pozici
Pracovní nabídka
Customer Success Manager
Pro náš obchodní tým hledáme kolegu/kolegyni na pozici Customer Success Manager. Někoho, kdo buduje vztah se zákazníky tak, aby mohli v každém okamžiku efektivně a plně využívat potenciál dodaného řešení personálního informačního systému OKbase. S využitím relevantních zkušeností, interní expertízy, plánovaných změn a inovací produktu a relevantních informací z trhu i od třetích stran také pomáhá zákazníkům identifikovat jejich budoucí potřeby a zajišťuje jejich naplnění v oblasti digitalizace a automatizace HR procesů. Jako zástupce zákazníků byste zastupoval/a zájmy zákazníků ve společnosti a zajišťoval/a, aby společnost zůstala klientsky orientovaná. CSM funguje jako chybějící článek mezi zákazníky společnosti a marketingovým týmem. Byl/a byste zodpovědný/á za prosazování interních změn v organizaci s cílem neustále plnit očekávání zákazníků.
Vaším úkolem bude:
- Znalost produktu OKbase na úrovni principů, funkcí a možných integrací
- Detailní znalost řešení a projektů probíhajících u svěřených zákazníků
- Aktivní zapojení a spoluúčast v interní komunitě diskutující softwarové portfolio produktu OKbase
- Pravidelná komunikace se zákazníky v předem odsouhlasené podobě a šíři a s výstupy naplňujícími očekávání obou stran
- Součinnost při formulování strategií a taktik souvisejících se zpracováním personální a mzdové agendy zákazníků
- Zajištění smluvních vztahů včetně prvotního návrhu příslušné dokumentace
- Zpracovávání obchodních nabídek a objednávek a dohled nad jejich realizací
- Monitorování konkurenčních produktů a prostředí
- Pravidelná revize vyžádané i nevyžádané interní i externí zpětné vazby související s řešením a službami spojenými se stávajícími i budoucími dodávkami
- Identifikace a interní komunikace případných rizik v obchodní i vztahové rovině
- Řízení vztahu s přidělenými zákazníky, komunikace a koordinace součinnosti při řešení nestandardních stavů
- Efektivní využití potenciálu nabízeného řešení v rámci přiděleného portfolia
- Návrh a zajištění retenčních i marketingových aktivit
- Plnění obchodního plánu po kvartálech
Uvítáme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Přehled a aktivní zájem o aktuální trendy v oblasti IT a personalistiky
- Principiální znalost problematiky personálních a mzdových systémů jsou výhodou
- Orientace v obchodních modelech pro dodávky firemního software (“SaaS” vs “On Premise”)
- Relevantní a doložitelná praxe v řízení vztahů se zákazníky B2B
- Zkušenost s pravidelnou komunikací na úrovni vrcholového vedení výhodou
- Praxe s vedením obchodních příležitostí strategického významu
- Konsistentní, vyzrálá a dynamická osobnost
- Pokročilá uživatelská znalost práce na PC ( MS Office MS Dynamics)
- Znalost cizího jazyka je výhodou
Nabízíme:
- perspektivní a zajímavou práci ve společnosti s dlouholetými zkušenostmi v oblasti IT
- dobré mezilidské vztahy a důvěra - to jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují
- pružnou pracovní dobu, práci z domova i vlastní místo v prostorném open space
- osobní rozvoj (odborné a další kurzy)
- zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, až 5 dnů OKbase navíc, firemní kantýna, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní spoření, jazykové kurzy, MultiSport karta, firemní snídaně, společenské a sportovní akce aj.