Obchodník pro ICT-Customer Success Manager m/ž

Jméno/Firma
OKsystem a.s.
Pracoviště
28. října 3388/111, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
9. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Customer Success Manager

Pro náš obchodní tým hledáme kolegu/kolegyni na pozici Customer Success Manager. Někoho, kdo buduje vztah se zákazníky tak, aby mohli v každém okamžiku efektivně a plně využívat potenciál dodaného řešení personálního informačního systému OKbase. S využitím relevantních zkušeností, interní expertízy, plánovaných změn a inovací produktu a relevantních informací z trhu i od třetích stran také pomáhá zákazníkům identifikovat jejich budoucí potřeby a zajišťuje jejich naplnění v oblasti digitalizace a automatizace HR procesů. Jako zástupce zákazníků byste zastupoval/a zájmy zákazníků ve společnosti a zajišťoval/a, aby společnost zůstala klientsky orientovaná. CSM funguje jako chybějící článek mezi zákazníky společnosti a marketingovým týmem. Byl/a byste zodpovědný/á za prosazování interních změn v organizaci s cílem neustále plnit očekávání zákazníků.

Vaším úkolem bude:

  • Znalost produktu OKbase na úrovni principů, funkcí a možných integrací
  • Detailní znalost řešení a projektů probíhajících u svěřených zákazníků
  • Aktivní zapojení a spoluúčast v interní komunitě diskutující softwarové portfolio produktu OKbase
  • Pravidelná komunikace se zákazníky v předem odsouhlasené podobě a šíři a s výstupy naplňujícími očekávání obou stran
  • Součinnost při formulování strategií a taktik souvisejících se zpracováním personální a mzdové agendy zákazníků
  • Zajištění smluvních vztahů včetně prvotního návrhu příslušné dokumentace
  • Zpracovávání obchodních nabídek a objednávek a dohled nad jejich realizací
  • Monitorování konkurenčních produktů a prostředí
  • Pravidelná revize vyžádané i nevyžádané interní i externí zpětné vazby související s řešením a službami spojenými se stávajícími i budoucími dodávkami
  • Identifikace a interní komunikace případných rizik v obchodní i vztahové rovině
  • Řízení vztahu s přidělenými zákazníky, komunikace a koordinace součinnosti při řešení nestandardních stavů
  • Efektivní využití potenciálu nabízeného řešení v rámci přiděleného portfolia
  • Návrh a zajištění retenčních i marketingových aktivit
  • Plnění obchodního plánu po kvartálech

Uvítáme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Přehled a aktivní zájem o aktuální trendy v oblasti IT a personalistiky
  • Principiální znalost problematiky personálních a mzdových systémů jsou výhodou
  • Orientace v obchodních modelech pro dodávky firemního software (“SaaS” vs “On Premise”)
  • Relevantní a doložitelná praxe v řízení vztahů se zákazníky B2B
  • Zkušenost s pravidelnou komunikací na úrovni vrcholového vedení výhodou
  • Praxe s vedením obchodních příležitostí strategického významu
  • Konsistentní, vyzrálá a dynamická osobnost
  • Pokročilá uživatelská znalost práce na PC ( MS Office MS Dynamics)
  • Znalost cizího jazyka je výhodou

Nabízíme:

  • perspektivní a zajímavou práci ve společnosti s dlouholetými zkušenostmi v oblasti IT
  • dobré mezilidské vztahy a důvěra - to jsou oblasti, které si naši zaměstnanci pochvalují
  • pružnou pracovní dobu, práci z domova i vlastní místo v prostorném open space
  • osobní rozvoj (odborné a další kurzy)
  • zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, až 5 dnů OKbase navíc, firemní kantýna, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní spoření, jazykové kurzy, MultiSport karta, firemní snídaně, společenské a sportovní akce aj.