Právník
O pozici
Pracovní nabídka
Tajemník Magistrátu města Brna vyhlašuje výběrové řízení č. 081/2025
na funkční místo úředníka/úřednice
právník Odboru rozpočtu a financování MMB
Místo výkonu práce - Magistrát města Brna
Charakteristika pozice:
Právník Odboru rozpočtu a financování zpracovává právní předpisy statutárního města Brna v oblasti místních poplatků, hazardních her, daně z nemovitých věcí a regulovaných cen, zajišťuje agendu odvolacích řízení proti rozhodnutím úřadů městských částí statutárního města Brna v oblasti místních a správních poplatků, regulace hazardních her, vymáhání správních poplatků a pokut v daňovém a správním řízení a regulovaných cen, a to včetně řízení ve správním soudnictví, ve výše uvedených oblastech zajišťuje pro městské části metodickou činnost. Dále zajišťuje zadávání veřejných zakázek v oblasti daňového poradenství, zajišťuje zpracovávání příslušných materiálů pro orgány města a podílí se na kontrolách výkonu přenesené působnosti u městských částí v oblasti místních a správních poplatků, hazardních her a regulace cen.
Pracovní poměr je na dobu neurčitou.
Bližší informace Vám podá: Mgr. Veleslava Höhnlová, právník odboru rozpočtu a financování,
tel. 542 173 289 (středa až pátek)
Termín nástupu: srpen 2025
Nabízíme:
- 11. platovou třídu – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny,
- pružnou pracovní dobu,
- možnost vykonávat práci z domu (home office) - 3 dny v měsíci,
- karta Benefit Plus,
- příspěvek na roční šalinkartu 3 000,-Kč,
- 5 týdnů dovolené,
- 4 dny indispozičního volna (sick days),
- podporu profesního i osobního rozvoje (odborná školení a kurzy hrazené zaměstnavatelem, vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení),
- obědy v naší jídelně,
- možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB,
- zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,
- zajímavé akce pro zaměstnance pořádané zaměstnavatelem,
- jazykové kurzy s bohatým výběrem jazyků,
- a další zajímavé zaměstnanecké výhody např. finanční příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, na zdravotní péči, ošatné.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu, právní směr,
- znalost obecně závazných předpisů souvisejících s vykonávanou činnosti, zejména:
- zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů,
- zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění,
- zákon č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, v platném znění,
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění, - dobrá znalost práce na PC – Word, Excel, internet, ASPI.
Dále výhodou:
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti při správě místních poplatků (lze vykonat do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru),
- zkušenosti s prací ve veřejné správě.
Vyplněnou přihlášku (vzor na webu města Brna) s připojenými doklady:
- profesní životopis,
- výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - originál nebo ověřená kopie (lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti, vzor na webu města Brna),
- ověřená kopie nebo prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
zašlete na e-mail: po((zavináč))brno.cz nebo na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám. 1
601 67 Brno
případně v uzavřené obálce předejte na podatelnu Magistrátu města Brna, Malinovského nám.
č. 3. nejpozději do 20. 06. 2025 (včetně).
Další informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na internetu (Volná místa a výběrová řízení – Brno) nebo na Personálním oddělení MMB.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Další požadavky na uchazeče (§ 4 zákona č. 312/2002 Sb.):
státní občanství ČR nebo státu Evropské unie a Evropského hospodářského prostoru nebo cizí státní občanství (mimo uvedené státy) a trvalý pobyt v ČR; věk minimálně 18 let; svéprávnost a bezúhonnost; ovládání českého jazyka.