recepční / asistentka
O pozici
Pracovní nabídka
Administrativní asistentka / recepční
Developerská společnost, která je na trhu již více než 20 let, hledá do svého týmu posilu na recepci. Přímým nadřízeným je Office Manager.
Náplň práce:
- zajištění hladkého chodu recepce (telefony, pošta, udržování pořádku)
- asistence managementu společnosti (zařizování služebních cest, plánování schůzek)
- práce s dokumenty – zajištění podpisů, zakládání, archivace
- zpracování příchozí a odchozí pošty vč. evidence, správa datových schránek
- práce v interním systému TAS – evidence fakturace, komunikace s účetním oddělením
- objednávky kancelářských potřeb a občerstvení
- uvádění a obsluha návštěv
- občasné pochůzky (pošta, notář, úřady)
- organizace a příprava jednacích místností
Předpoklady k práci na této pozici:
- organizační schopnosti, schopnost rozeznat priority
- samostatnost, pořádkumilovnost, spolehlivost
- uživatelská znalost MS Office
- vynikající znalost češtiny podmínkou
- uživatelská znalost angličtiny pro komunikaci s managementem a návštěvami
- příjemné vystupování a přátelský přístup
- zkušenosti na obdobné pozici min. 1 rok
Co nabízíme:
- výborné platové ohodnocení
- firemní telefonní paušál
- stabilní firemní zázemí a přátelské prostředí
- 5 týdnů dovolené + 3 sickdays, příspěvek na stravování (stravenkový paušál)
- Firemní akce a teambuldingy několikrát ročně
- Možnost vzdělávání (angličtina, školení) a pracovního postupu
- lekce jógy plně hrazeny zaměstnavatelem, Multisport karta