Customer Service Representative s italštinou
O pozici
Pracovní nabídka
Mluvíš stejně italsky a anglicky jako česky?
Jsi „zákaznicky“ orientovaný?
Vyhovuje ti korporátní prostředí?
Pokud jsi odpověděl/a 3x ano, pak hledáme přesně tebe!
A jaká práce tě vlastně čeká?
Jsme v kontaktu s prémiovými značkami na trhu (např. Red Bull, Coca-Cola, Ferrero, Pilsner Urquel,…).
Nejdůležitější je pochopit potřeby zákazníka a správně je komunikovat do výrobního závodu.
Budeš zpracovávat objednávky, spravovat výrobkové databáze a kontrolovat stav skladu s hotovými výrobky. Další důležitou agendou je řízení zákaznických dodávek a podílení se na přípravě výrobních a prodejních předpokladů. Nemine tě ani komunikace s regionálními manažery prodeje. Bez komunikativní AJ i IT to nepůjde, to je prostě „must have“ ????.
Dnešní zákazníci jsou netrpěliví a očekávájí, že jejich požadavky budou vyřízeny rychle a efektivně, a proto tě potřebujeme.
Staň se součástí největší společnosti v obalařině na světe.
Co se od tebe očekává
- min. SŠ vzdělání,
- angličtina a italština na úrovni B2,
- uživatelská znalost práce na PC,
- výborné komunikační dovednosti,
- pečlivost a zodpovědnost.
Co můžeme nabídnout:
- zajímavá práce v mezinárodním prostředí,
- přátelský pracovní kolektiv,
- osobní ohodnocení za dobře odvedenou práci,
- roční bonus,
- 5 dní sick days,
- narozeninový den volna,
- flexibilní pracovní doba,
- 37,5 hodinový pracovní týden namísto obvyklých 40 hodin,
- nadstandardní příspěvky na stravování,
- příspěvky na volnočasové aktivity.