HR administrátor s NJ a AJ (m/ž)

Jméno/Firma
Brose CZ spol. s r.o.
Pracoviště
28. října 3348/65, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Němčina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
10. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Vaše úkoly

  • Administrativní podpora HR zejména pro pobočky Brose v Německu během celého životního cyklu zaměstnance, od náboru až po ukončení
  • pracovního poměru
  • Vytváření smluv a dokumentů souvisejících s personálními otázkami a korespondence podle specifikací
  • Ověřovat správnost a úplnost poskytnutých HR údajů a zadávat je do HR informačních systémů, v souladu s definovanými pokyny
  • Údržba a organizace opakovaných podání a archivace
  • Údržba digitálního personálního spisu
  • Shromažďování a sumarizace údajů pro účely výkaznictví
  • Práce podle definovaných dohod o úrovni služeb (SLA) s cílem zajistit dodržování kvalitativních a časových specifikací
  • Neustálé zlepšování procesů HR administrativy a podpora při zavádění digitalizace
  • Vytvářet/aktualizovat pracovní pokyny pro HR procesy a zajišťovat jejich proveditelnost

Váš profil

  • Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání se zaměřením na personalistiku, ekonomiku nebo obchodní administrativu
  • Odborná praxe v oblasti lidských zdrojů, ideálně v servisním centru nebo na administrativní pozici
  • Pokročilá znalost němčiny a angličtiny slovem i písmem
  • Znalost SAP HCM, Success Factors a Employee Central výhodou
  • Dobrá znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • Vysoká orientace na služby a vstřícnost k zákazníkům
  • Samostatný a strukturovaný způsob práce
  • Způsob práce orientovaný na detail
  • Silné komunikační schopnosti a schopnost týmové práce.

Nabízíme

  • příspěvek na stravování 2.000 Kč/měsíc, slevy v restauracích OC Nová Karolina
  • příspěvek na životní a penzijní připojištění
  • příspěvek na dopravu
  • elektronické benefity - Benefit Plus
  • odměnu před dovolenou a Vánoci, případně podíl na zisku společnosti
  • parkování v podzemních garážích
  • moderní a nově vybavené kanceláře
  • pružnou pracovní dobu (core time mezi 9.00 - 14.00h) v délce 7,5h/denně
  • dobrou dopravní dostupnost tramvají, autobusem, vlakem, na kole i koloběžce díky lokalitě v centru Ostravy
  • jazykové vzdělávání a další kurzy
  • využít můžete kopřivnického rehabilitačního střediska
  • organizujeme sportovní a kulturní aktivity pro naše zaměstnance a dětské tábory pro děti našich zaměstnanců
  • balanc mezi potkáváním se v kancelářích a home office
  • zvýhodněné tarify telefonování a internetu od Vodafone
  • samozřejmostí je notebook
  • přátelskou a uvolněnou atmosféru
  • inovativní prostředí (hledáme prostor pro zlepšení, automatizujme, robotizujeme)
  • 5 týdnů dovolené
  • služební cesty do zahraničí