Scrum Master - aplikace, pojišťovnictví
O pozici
Pracovní nabídka
Do francouzské nadnárodní společnosti působící ve finančním sektoru a pojišťovnictví hledáme nového kolegu/kolegyni. V Praze se dělí na dvě části, my hledáme člověka do SSC - necelá dvoustovka zaměstnanců, která nedávno oslavila 20. narozeniny působení v Česku. Tato „serviska“ je takový startup uvnitř korporátu, který vznikl v roce 2017 a od té doby roste jako z vody. Na mezinárodních projektech zde denně pracuje spousta Čechů i cizinců. Všechny aplikace si programátoři v SSC vyvíjí na míru a dodávají je pojišťovnám.
Hledáme zkušeného Scrum Mastera, který má alespoň 5 let zkušeností ideálně z korporátního prostředí. To je pro nás dost důležité. Musí být skvělý v komunikaci, organizaci, mít schopnost se adaptovat na naše prostředí, být podporou týmu, umět spolupracovat s Product Ownerem. Hledáme člověka, který mluví plynně česky i anglicky, protože budete pravidelně komunikovat s kolegy napříč EMEA regionem a daný tým i ostatní Scrum Masteři komunikují primárně česky.
Co Vás na této roli čeká?
- Každodenní facilitaci všech agilních ceremonií – sprint planning, daily stand-upy, retrospektivy a review
- Aktivní podporu týmu při dosahování sprintových cílů – ochrana před vyrušováním, zajištění klidného a soustředěného prostředí
- Odstraňování překážek a impedimentů, které brzdí tým – jak v rámci squadu, tak napříč tribem nebo mimo IT
- Úzkou spolupráci s Product Ownerem – prioritizace backlogu, příprava sprintů a plánování roadmapy
- Práci s týmem na zlepšování způsobu práce – pravidelné hledání příležitostí ke zjednodušení, zpřehlednění nebo zefektivnění
- Sdílení agilních hodnot napříč squadem, chapterem i tribem – včetně podpory kultury spolupráce a otevřené komunikace
- Koordinaci závislostí s ostatními týmy a stakeholdery, včetně mezinárodní spolupráce
- Aktivní účast na komunitě Scrum Masterů a podpora změnových iniciativ napříč firmou
Co byste měl/a mít a umět?
- Minimálně 5 let zkušeností na pozici Scrum Mastera (nehledáme Agile Coache, ale skutečného týmového facilitátora)
- Zkušenost s vývojem zákaznicky orientovaných digitálních aplikací v rámci Agile/Scrum Scaled Frameworku
- Schopnost pochopit, vysvětlit a podpořit změnu – nejen procesně, ale i lidsky
- Praxi s facilitací workshopů, meetingů, retrospektiv i větších týmových setkání
- Aktivní přístup k šíření a prosazování agilního myšlení v každodenní práci
- Orientaci na výsledek – příprava ceremonií, odstraňování překážek, hledání řešení
- Ochotu občas cestovat v rámci Evropy – podle potřeb týmu a projektů
Co nabízíme?
- Možnost profesního růstu, školení a rozvojové programy
- 25 až 30 dní dovolené podle délky spolupráce
- 3 volné dny ročně navíc bez nutnosti neschopenky
- Flexibilní pracovní doba a hybridní režim
- Kancelář přímo u metra B – Palmovka
- Plně hrazené stravenky (211 Kč/den)
- Cafeterie v hodnotě 18 000 Kč ročně
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Podpora jazykového vzdělávání (AJ, NJ, FJ, ŠJ, IT)
- Možnost zapojit se do CSR aktivit a dobrovolnictví
- Nástup 1.7. nebo dle domluvy