Koordinátor týmu after-sales

Jméno/Firma
ISHIDA EUROPE LTD., organizační složka
Pracoviště
Obchodní 134, Čestlice
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
10. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Ishida Europe je společnost zabývající se výrobou, prodejem a servisem strojů v oblasti potravinářského průmyslu. Našim zákazníkům umíme nabídnout samostatný stroj například na balení chipsů, ale i celou potravinářskou linku, která umí smíchat a zvážit různé potraviny, zabalit a poté zkontrolovat, že balíček neobsahuje žádné cizí těleso. A tak se k vám jako koncovému zákazníkovi dostanou kuřecí řízky, které neobsahují kosti a nebo třeba granola s jahodami, borůvkami a mandlemi ve správném poměru.

Co vás čeká

Hledáme kolegu či kolegyni do týmu after-sales (poprodejní podpory), který/á se postarají o:

  • servisní tým a reporty ze zákaznické návštěvy, kalkulace, vyhledání informací pro zákazníky
  • opravárenský tým a koordinaci objednávek včetně odeslání, příjmu, objednávky přepravy
  • tréninkové kolegy, kterým přijedou zákazníci či další kolegové na školení a uvítají pomocnou ruku s přípravou místnosti
  • zadávání dat do systému a interní databáze (např. náhradních dílů)
  • proaktivní kontaktování zákazníků po telefonu či e-mailu, zajištění linky zákaznické podpory během pracovní doby

Běžně budete komunikovat s kolegy v české kanceláři, v naší hlavní evropské pobočce ve Velké Británii nebo s kolegy ve skladu v Holandsku.

Tato pozice spadá do evropského týmu - váš přímý nadřízený se nachází ve Velké Británii a kolegové v různých evropských zemích.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • angličtinu v písemné i mluvené formě, kterou budete využívat na každodenní bázi
  • schopnost prioritizovat - nastanou situace, kdy v jednu chvíli bude potřeba připravit fakturaci, objednat náhradní díl a nacenit servis u zákazníka - ne vše je potřeba udělat hned a na vás bude vyhodnotit, co může počkat a naopak co nepočká
  • pečlivost týkající se papírů i systémů a e-mailové komunikace
  • vstřícný zákaznický přístup - toto je jeden z hlavních principů Ishida, zákazník je pro nás na prvním místě
  • hledáme týmového kolegu, který s námi rád půjde i na oběd a zasměje se v kanceláři
  • budeme rádi, pokud vám slova jako fakturace či dobropis nebudou neznámá

Co vám můžeme nabídnout

  • Ishida je firma, která celosvětově působí přes 130 let, letos slavíme 40té výročí založení na evropském trhu - můžeme nabídnout stabilitu a firmu, pro kterou zákazník je opravdu priorita.
  • Navíc oproti již dnes klasickým benefitům nabízíme kvartální odměny (do 3% mzdy) v případě, že se Ishida daří dobře a splníme očekávání.
  • Zaučení od současné kolegyně, která odchází na dovolenou z rodinných důvodů (plánované na minimálně 2 roky) a případné zaučení na pobočce ve Velké Británii.

Jsme otevřeni možnosti částečně zkráceného úvazku - v tuto chvíli kolegyně pracuje na 37 hodin a umíme si představit i 35 hodin týdně v případě zájmu.