Administrativní koordinátor(ka) / asistent(ka)

Jméno/Firma
K-net Technical International Group, s.r.o.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
10. 6. 2025

O pozici

  • BRNO

  • PRÁCE NA PLNÝ ÚVAZEK

Hledá se Asistent/ka vedení společnosti s přesahem do HR!

Výsledkem Vaší práce bude:

  • Administrativně podporovat vedení společnosti (příprava podkladů, koordinace schůzek, správa dokumentů apod.)

  • Zajišťovat agendu smluv - příprava a administrace právních jednání a dokumentů

  • Pečovat o personální záležitosti - vést pohovory, organizovat onboarding a offboarding,  zajišťovat teambuildingy a starat se o naše zaměstnance

  • Spolupracovat na marketingových a firemních akcích - ať už jde o přípravu materiálů, organizaci nebo samotnou realizaci

  • Spravovat a aktualizovat důležité informace o zaměstnancích (evidence, reporty, podklady pro vedení atd.)

Bude se Vám hodit:

  • VŠ vzdělání (případně SŠ s relevantní praxí), ideálně z prostředí advokátní kanceláře nebo IT společnosti

  • Minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici

  • Zkušenost s přípravou a evidencí smluvních dokumentů (dodavatelé, zákazníci)

  • Praxe s organizací eventů a teambuildingů

  • Zkušenost s personalistikou (nábor, adaptace, péče o zaměstnance)

  • Perfektní čeština (slovem i písmem)

  • Angličtina na úrovni B2 (telefonát nebo e-mail v angličtině zvládnete levou zadní)

  • Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka)

Co nabízíme:

  • Přátelský pracovní kolektiv a neformální atmosféru

  • Odpovídající mzdu + výkonnostní bonusy

  • Možnost rozvoje a seberealizace v IT prostředí

  • Stravenkový paušál, MultiSport kartu a další zaměstnanecké výhody

  • Firemní akce a teambuildingy

  • Edukační prostředí, kde se můžete dále vzdělávat a růst