Administrativní koordinátor(ka) / asistent(ka)
O pozici
BRNO
PRÁCE NA PLNÝ ÚVAZEK
Hledá se Asistent/ka vedení společnosti s přesahem do HR!
Výsledkem Vaší práce bude:
Administrativně podporovat vedení společnosti (příprava podkladů, koordinace schůzek, správa dokumentů apod.)
Zajišťovat agendu smluv - příprava a administrace právních jednání a dokumentů
Pečovat o personální záležitosti - vést pohovory, organizovat onboarding a offboarding, zajišťovat teambuildingy a starat se o naše zaměstnance
Spolupracovat na marketingových a firemních akcích - ať už jde o přípravu materiálů, organizaci nebo samotnou realizaci
Spravovat a aktualizovat důležité informace o zaměstnancích (evidence, reporty, podklady pro vedení atd.)
Bude se Vám hodit:
VŠ vzdělání (případně SŠ s relevantní praxí), ideálně z prostředí advokátní kanceláře nebo IT společnosti
Minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici
Zkušenost s přípravou a evidencí smluvních dokumentů (dodavatelé, zákazníci)
Praxe s organizací eventů a teambuildingů
Zkušenost s personalistikou (nábor, adaptace, péče o zaměstnance)
Perfektní čeština (slovem i písmem)
Angličtina na úrovni B2 (telefonát nebo e-mail v angličtině zvládnete levou zadní)
Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič/ka)
Co nabízíme:
Přátelský pracovní kolektiv a neformální atmosféru
Odpovídající mzdu + výkonnostní bonusy
Možnost rozvoje a seberealizace v IT prostředí
Stravenkový paušál, MultiSport kartu a další zaměstnanecké výhody
Firemní akce a teambuildingy
Edukační prostředí, kde se můžete dále vzdělávat a růst