Supervisor call centra (M/Ž) - Ústí nad Labem

Jméno/Firma
OPTIMIA
Pracoviště
Ústí nad Labem
Úvazek
Plný
Vytvořeno
10. 6. 2025

O pozici

Hledáme Supervizora call centra

Do našeho týmu hledáme Supervizora call centra, který podpoří tým operátorů v dosahování výborných výsledků a přispěje k celkovému růstu firmy.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Zajištění plynulého chodu call centra a organizace každodenního provozu

  • Kontrola kvality a správnosti vyřizování hovorů s klienty

  • Aktivní podíl na plnění stanovených prodejních cílů

  • Pravidelné náslechy a hodnocení hovorů, poskytování zpětné vazby operátorům

  • Vedení, motivace a rozvoj týmu operátorů

  • Školení nových i stávajících kolegů, zvyšování jejich odbornosti

Co od Vás očekáváme?

  • Zkušenosti z call centra, ideálně na vedoucí nebo supervizorské pozici

  • Skvělé komunikační a organizační dovednosti

  • Schopnost motivovat a vést tým

  • Orientaci na výsledek a prozákaznický přístup

  • Zodpovědnost, pečlivost a odolnost vůči stresu

Co nabízíme?

  • 25 dní dovolené

  • Motivující finanční ohodnocení a bonusy za výkonnost

  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání

  • Přátelský a podpůrný kolektiv

  • Příležitost ovlivňovat chod a výsledky týmu

  • Občerstvení na pracovišti

Pokud Vás tato příležitost zaujala a chcete se podílet na rozvoji dynamického call centra, zašlete nám svůj životopis.

Těšíme se na Vás!