Supervisor call centra (M/Ž) - Ústí nad Labem
O pozici
Hledáme Supervizora call centra
Do našeho týmu hledáme Supervizora call centra, který podpoří tým operátorů v dosahování výborných výsledků a přispěje k celkovému růstu firmy.
Co bude Vaší náplní práce?
Zajištění plynulého chodu call centra a organizace každodenního provozu
Kontrola kvality a správnosti vyřizování hovorů s klienty
Aktivní podíl na plnění stanovených prodejních cílů
Pravidelné náslechy a hodnocení hovorů, poskytování zpětné vazby operátorům
Vedení, motivace a rozvoj týmu operátorů
Školení nových i stávajících kolegů, zvyšování jejich odbornosti
Co od Vás očekáváme?
Zkušenosti z call centra, ideálně na vedoucí nebo supervizorské pozici
Skvělé komunikační a organizační dovednosti
Schopnost motivovat a vést tým
Orientaci na výsledek a prozákaznický přístup
Zodpovědnost, pečlivost a odolnost vůči stresu
Co nabízíme?
25 dní dovolené
Motivující finanční ohodnocení a bonusy za výkonnost
Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
Přátelský a podpůrný kolektiv
Příležitost ovlivňovat chod a výsledky týmu
Občerstvení na pracovišti
Pokud Vás tato příležitost zaujala a chcete se podílet na rozvoji dynamického call centra, zašlete nám svůj životopis.
Těšíme se na Vás!