Inside Sales Specialist - Academy (SEE region)
TD SYNNEX Czech s.r.o
Líbalova 2348/1, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
10. 6. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Do čtyřčlenného týmu Academy divize hledáme kolegyni / kolegu na pozici Inside Sales Specialist - Academy (SEE region), který/á se bude soustředit především na koordinaci kurzů z našeho vzdělávacího portfolia, komunikaci s obchodními partnery a správu dat v interních systémech.
Tvou hlavní náplní práce bude:
- Regionální odpovědnost: Primární zodpovědnost za Českou a Slovenskou republiku, ale i podpora a realizace aktivit v rámci SEE regionu
- Realizace kurzů: Kompletní zajištění kurzů od plánování po realizaci (zajištění labů, e-booků, pozvánek, přípravy akce, technické přípravy), zodpovědnost za hladký průběh kurzu včetně komunikace s účastníky a řešení operativních situací. Koordinace lektorů a jejich dostupnosti. Správa zpětné vazby a certifikátů účastníků.
- Přeprodeje kurzů (Academy i reselleři): Tvorba nabídek, komunikace s partnery, správa kurzů v systémech; tvorba a distribuce newsletterů, aktualizace kurzů na webech; zajištění přeprodejů v rámci celé Academy, u resellerů i vendorů.
- Spolupráce s vendory: Implementace nových procesů a nástrojů dle požadavků vendorů. Zakládání vendorů, sledování novinek a změn v portfoliu.
- Komunikace: Aktivní komunikace s instruktory, vendory, business partnery i koncovými zákazníky.
- Operativa a administrativa: Správa dat v Salesforce (opportunity management, reporting); poskytování dat ostatním BU; administrace ve vendorských portálech; vyhodnocování spokojenosti zákazníků.
- Příprava podkladů pro obchod – zejména pravidelné reporty a výstupy ze Salesforce pro obchodní tým.
- Rozvoj lektorů: Identifikace a onboarding nových lektorů, podpora jejich profesního růstu a specializace; koordinace jejich zaškolení a přechodu na vyšší úroveň odbornosti.
- Programy a dotace: Administrace programu „Jsem v kurzu“ (MPSV).
- Marketingová podpora: Tvorba a distribuce newsletterů; podpora marketingových aktivit (např. kampaně, webové aktualizace, topování kurzů).
- Back office: Zajištění provozních potřeb (catering, kancelářské potřeby...).
- Customer Experience: Péče o zákaznickou zkušenost v rámci kurzů a komunikace.
Najdeme společnou řeč, pokud:
- Máš organizační a projektové dovednosti - schopnost samostatně plánovat, koordinovat a realizovat kurzy od A do Z a řešit operativně změny situace.
- Nebojíš se komunikovat s různými typy stakeholderů (lektoři, partneři, zákazníci, vendory) a máš schopnost profesionálně vystupovat a řešit zpětnou vazbu i případné problémy.
- Jsi administrativně zdatný/á - zkušenosti s prací v CRM systémech (např. Salesforce) a MS Excel pro účely reportingu
- Máš jazykové znalosti - angličtina na komunikativní úrovni (kvůli spolupráci v rámci SEE regionu a s vendory)
- Obchodní a marketingové myšlení bude velkou výhodou - tvorba nabídek, podpora marketingových aktivit (newslettery, aktualizace webu...)
- Máš zkušenosti se zákaznickou péčí
Na co se můžeš těšit:
- jasná a příjemná komunikace s nadřízenými a kolegy
- Mentoring velmi zkušených kolegů, kteří tě uvedou do kontextu celé pozice
- Stabilní zaměstnání s až rodinnou atmosférou - nejlépe to popisuje sám country manažer Pavel Salák "Jsme globální firma s lokálním obličejem"
- pracovní prostředí, které na základě zaměstnaneckého průzkumu získalo ocenění Great Place to Work 2025;
- Množství eventů, teambuildingy a sportovní akce, které pravidelně plánujeme pro zaměstnance i obchodní partnery
- Vzdělávání přímo na pracovišti - obchodní školení, produktová školení, semináře pro osobní rozvoj
- Zaměstnanecké výhody (firemní vůz, dny dovolené navíc, stravenkový paušál, sick days, zvýhodněná Multisport karta, příspěvek na penzijní pojištění, flexibilní pracovní doba atd.)
Jak vybíráme zájemce:
- Začínáme telefonickým hovorem s HR na cca 30 minut
- Pokud si budeme vzájemně sympatičtí, pak tě pozveme do kanceláře na Praze - Chodov na osobní setkání u dobré kávy, kde se potkáš přímo s business unit manažerkou divize Academy, společně půjdete do hloubky pozice, konceptu celého oddělení a tvých zkušeností
- Vše si tzv. "sedlo", zaujali jsme tě a chceme spolu pracovat? Pak posíláme nabídku a startujeme tvůj onboarding!