Inside Sales Specialist - Academy (SEE region)

Jméno/Firma
TD SYNNEX Czech s.r.o
Pracoviště
Líbalova 2348/1, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
10. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do čtyřčlenného týmu Academy divize hledáme kolegyni / kolegu na pozici Inside Sales Specialist - Academy (SEE region), který/á se bude soustředit především na koordinaci kurzů z našeho vzdělávacího portfolia, komunikaci s obchodními partnery a správu dat v interních systémech.

Tvou hlavní náplní práce bude:

  • Regionální odpovědnost: Primární zodpovědnost za Českou a Slovenskou republiku, ale i podpora a realizace aktivit v rámci SEE regionu
  • Realizace kurzů: Kompletní zajištění kurzů od plánování po realizaci (zajištění labů, e-booků, pozvánek, přípravy akce, technické přípravy), zodpovědnost za hladký průběh kurzu včetně komunikace s účastníky a řešení operativních situací. Koordinace lektorů a jejich dostupnosti. Správa zpětné vazby a certifikátů účastníků.
  • Přeprodeje kurzů (Academy i reselleři): Tvorba nabídek, komunikace s partnery, správa kurzů v systémech; tvorba a distribuce newsletterů, aktualizace kurzů na webech; zajištění přeprodejů v rámci celé Academy, u resellerů i vendorů.
  • Spolupráce s vendory: Implementace nových procesů a nástrojů dle požadavků vendorů. Zakládání vendorů, sledování novinek a změn v portfoliu.
  • Komunikace: Aktivní komunikace s instruktory, vendory, business partnery i koncovými zákazníky.
  • Operativa a administrativa: Správa dat v Salesforce (opportunity management, reporting); poskytování dat ostatním BU; administrace ve vendorských portálech; vyhodnocování spokojenosti zákazníků.
  • Příprava podkladů pro obchod – zejména pravidelné reporty a výstupy ze Salesforce pro obchodní tým.
  • Rozvoj lektorů: Identifikace a onboarding nových lektorů, podpora jejich profesního růstu a specializace; koordinace jejich zaškolení a přechodu na vyšší úroveň odbornosti.
  • Programy a dotace: Administrace programu „Jsem v kurzu“ (MPSV).
  • Marketingová podpora: Tvorba a distribuce newsletterů; podpora marketingových aktivit (např. kampaně, webové aktualizace, topování kurzů).
  • Back office: Zajištění provozních potřeb (catering, kancelářské potřeby...).
  • Customer Experience: Péče o zákaznickou zkušenost v rámci kurzů a komunikace.

Najdeme společnou řeč, pokud:

  • Máš organizační a projektové dovednosti - schopnost samostatně plánovat, koordinovat a realizovat kurzy od A do Z a řešit operativně změny situace.
  • Nebojíš se komunikovat s různými typy stakeholderů (lektoři, partneři, zákazníci, vendory) a máš schopnost profesionálně vystupovat a řešit zpětnou vazbu i případné problémy.
  • Jsi administrativně zdatný/á - zkušenosti s prací v CRM systémech (např. Salesforce) a MS Excel pro účely reportingu
  • Máš jazykové znalosti - angličtina na komunikativní úrovni (kvůli spolupráci v rámci SEE regionu a s vendory)
  • Obchodní a marketingové myšlení bude velkou výhodou - tvorba nabídek, podpora marketingových aktivit (newslettery, aktualizace webu...)
  • Máš zkušenosti se zákaznickou péčí

Na co se můžeš těšit:

  • jasná a příjemná komunikace s nadřízenými a kolegy
  • Mentoring velmi zkušených kolegů, kteří tě uvedou do kontextu celé pozice
  • Stabilní zaměstnání s až rodinnou atmosférou - nejlépe to popisuje sám country manažer Pavel Salák "Jsme globální firma s lokálním obličejem"
  • pracovní prostředí, které na základě zaměstnaneckého průzkumu získalo ocenění Great Place to Work 2025;
  • Množství eventů, teambuildingy a sportovní akce, které pravidelně plánujeme pro zaměstnance i obchodní partnery
  • Vzdělávání přímo na pracovišti - obchodní školení, produktová školení, semináře pro osobní rozvoj
  • Zaměstnanecké výhody (firemní vůz, dny dovolené navíc, stravenkový paušál, sick days, zvýhodněná Multisport karta, příspěvek na penzijní pojištění, flexibilní pracovní doba atd.)

Jak vybíráme zájemce:

  • Začínáme telefonickým hovorem s HR na cca 30 minut
  • Pokud si budeme vzájemně sympatičtí, pak tě pozveme do kanceláře na Praze - Chodov na osobní setkání u dobré kávy, kde se potkáš přímo s business unit manažerkou divize Academy, společně půjdete do hloubky pozice, konceptu celého oddělení a tvých zkušeností
  • Vše si tzv. "sedlo", zaujali jsme tě a chceme spolu pracovat? Pak posíláme nabídku a startujeme tvůj onboarding!