správce/správkyně oblasti informačního sytému (2 místa)

Jméno/Firma
Magistrát hlavního města Prahy
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
10. 6. 2025

O pozici

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme 2 nové kolegy či kolegyně na pozici správce/správkyně oblasti informačního sytému v odboru informačních činností.

Jaká bude Vaše náplň práce

  • řízení veškerých činností související se správou přidělené oblasti informačního systému hl. m. Prahy, správa aplikací a systémů v přidělené oblasti

  • tvorba strategie a koncepce přidělené oblasti

  • zpracování podkladů pro tvorbu rozpočtu

  • kontrola rizik, řešení eskalací a navrhování nápravných opatření

  • vytváření podmínek pro přechod projektů souvisejících s přidělenou oblastí do provozu

  • spolupráce na technické specifikaci HW/SW koncepce

Jaké požadavky byste měl/a splňovat

  • VŠ Mgr./Bc., vítáno zaměření na informatiku či kybernetiku

znalosti a zkušenosti v oblasti:

  • plánování, provozu a údržby programového vybavení

  • metodického usměrňování uživatelů, definování jejich problémů a jejich řešení s koncepční prací v oblasti IS

  • tvorby smluvní dokumentace v dodavatelsko-odběratelském vztahu

  • tvorby projektové dokumentace IS

  • plánování, provozu a údržby programového vybavení

  • pokročilá znalost práce na PC (MS Office)

  • znalost anglického jazyka min. na úrovni A1 (především znalost odborné terminologie v oblasti ICT a porozumění technické dokumentaci)

  • samostatné rozhodovaní a řešení problémů

  • analytické schopnosti

  • komunikační schopnosti, dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu

  • schopnost týmové práce    

Výhodou

  • znalost zákona o informačních systémech veřejné správy, ve znění pozdějších předpisů

  • zkušenost v rámci projektového řízení dle metodiky PRINCE2 nebo řízení IT projektů dle standardů ITIL

  • Vítány certifikáty v oblasti ICT

Co Vám můžeme nabídnout 

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 12, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků

  • po zapracování možnost občasné práce z domova

  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna

  • pracoviště v centru Prahy

  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring

  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením

  • možnost využití Multisport karty

  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu

  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na odkazu níže.

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX7D04Y%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX7D04Y/UD_vyberove-rizeni_OIC_spravce_IS_1701-3687-VR83-25.pdf

Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 23. června 2025.

Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.