správce/správkyně oblasti informačního sytému (2 místa)
O pozici
Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme 2 nové kolegy či kolegyně na pozici správce/správkyně oblasti informačního sytému v odboru informačních činností.
Jaká bude Vaše náplň práce
řízení veškerých činností související se správou přidělené oblasti informačního systému hl. m. Prahy, správa aplikací a systémů v přidělené oblasti
tvorba strategie a koncepce přidělené oblasti
zpracování podkladů pro tvorbu rozpočtu
kontrola rizik, řešení eskalací a navrhování nápravných opatření
vytváření podmínek pro přechod projektů souvisejících s přidělenou oblastí do provozu
spolupráce na technické specifikaci HW/SW koncepce
Jaké požadavky byste měl/a splňovat
VŠ Mgr./Bc., vítáno zaměření na informatiku či kybernetiku
znalosti a zkušenosti v oblasti:
plánování, provozu a údržby programového vybavení
metodického usměrňování uživatelů, definování jejich problémů a jejich řešení s koncepční prací v oblasti IS
tvorby smluvní dokumentace v dodavatelsko-odběratelském vztahu
tvorby projektové dokumentace IS
plánování, provozu a údržby programového vybavení
pokročilá znalost práce na PC (MS Office)
znalost anglického jazyka min. na úrovni A1 (především znalost odborné terminologie v oblasti ICT a porozumění technické dokumentaci)
samostatné rozhodovaní a řešení problémů
analytické schopnosti
komunikační schopnosti, dobré vyjadřovací schopnosti v mluveném i písemném projevu
schopnost týmové práce
Výhodou
znalost zákona o informačních systémech veřejné správy, ve znění pozdějších předpisů
zkušenost v rámci projektového řízení dle metodiky PRINCE2 nebo řízení IT projektů dle standardů ITIL
Vítány certifikáty v oblasti ICT
Co Vám můžeme nabídnout
platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 12, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
po zapracování možnost občasné práce z domova
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
pracoviště v centru Prahy
podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
možnost využití Multisport karty
příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na odkazu níže.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX7D04Y%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX7D04Y/UD_vyberove-rizeni_OIC_spravce_IS_1701-3687-VR83-25.pdf
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 23. června 2025.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.