Business Analyst

Jméno/Firma
TRINITY BANK a.s.
Pracoviště
Celetná 969/40, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Technika, elektrotechnika a energetika
Vytvořeno
11. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Analytik informačních systémů hraje klíčovou roli při realizaci technologických změn v dynamickém prostředí středně velké evropské banky. Podřízený manažerovi řízení systémů, analytik zajišťuje, že obchodní požadavky jsou jasně zachyceny a přeloženy do srozumitelné dokumentace. Tato dokumentace umožňuje dodavatelským týmům přesně odhadnout úsilí potřebné k vývoji a implementaci změn. Analytik je dále zodpovědný za revizi testovacích procesů, koordinaci nasazení do produkce a analýzu problémů v systémech, přičemž navrhuje efektivní zlepšení.

Jaké budou vaše klíčové odpovědnosti:

Obchodní analýza a dokumentace

  • Úzce spolupracovat s obchodními partnery na sběru a upřesnění požadavků na systémové změny nebo nové funkce.
  • Připravovat podrobné dokumenty obchodní analýzy, včetně funkčních specifikací, případů užití a procesních toků, které povedou vývojové týmy.
  • Spolupracovat s dodavatelskými týmy, aby byla dokumentace dostatečně přesná pro odhad pracnosti.

Testování a zajištění kvality

  • Revidovat testovací plány, scénáře a skripty pro zajištění komplexního testování systémových změn.
  • Účastnit se testování uživatelského přijetí (UAT) a identifikovat potenciální problémy před nasazením.

Koordinace nasazení

  • Koordinovat nasazení aktualizací systémů a nových funkcí, zajišťovat minimální narušení provozu.
  • Komunikovat plány nasazení s relevantními zúčastněnými stranami a zajišťovat přípravu dokumentace a školení.

Analýza problémů a zlepšování systému

  • Analyzovat incidenty a problémy v bankovních systémech a identifikovat jejich příčiny.
  • Navrhovat a dokumentovat zlepšení systémů pro řešení opakujících se problémů nebo zvyšování funkčnosti.

Spolupráce a řízení vztahů se zúčastněnými stranami

  • Působit jako spojka mezi obchodními jednotkami, IT týmy a externími dodavateli, aby byly sladěny cíle a očekávání.
  • Poskytovat pravidelné aktualizace o pokroku analýz, výsledcích testování a stavu nasazení manažerovi řízení systémů a dalším zúčastněným stranám.

Jaké zkušenosti byste měli mít:

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru informačních systémů, podnikové ekonomiky, informatiky nebo příbuzném oboru.
  • Zkušenosti s obchodní analýzou, ideálně v bankovním nebo finančním sektoru.
  • Silné analytické a problémové řešení s důrazem na detail.
  • Zkušenosti s přípravou detailní obchodní dokumentace a technických specifikací.
  • Znalost životního cyklu vývoje softwaru (SDLC) a testovacích metodologií.
  • Vynikající komunikační a mezilidské dovednosti pro efektivní interakci s různorodými zúčastněnými stranami.
  • Schopnost spolupracovat v týmově orientovaném prostředí.
  • Znalost bankovních systémů, procesů a regulatorních rámců je výhodou.