Business Analyst
O pozici
Pracovní nabídka
Analytik informačních systémů hraje klíčovou roli při realizaci technologických změn v dynamickém prostředí středně velké evropské banky. Podřízený manažerovi řízení systémů, analytik zajišťuje, že obchodní požadavky jsou jasně zachyceny a přeloženy do srozumitelné dokumentace. Tato dokumentace umožňuje dodavatelským týmům přesně odhadnout úsilí potřebné k vývoji a implementaci změn. Analytik je dále zodpovědný za revizi testovacích procesů, koordinaci nasazení do produkce a analýzu problémů v systémech, přičemž navrhuje efektivní zlepšení.
Jaké budou vaše klíčové odpovědnosti:
Obchodní analýza a dokumentace
- Úzce spolupracovat s obchodními partnery na sběru a upřesnění požadavků na systémové změny nebo nové funkce.
- Připravovat podrobné dokumenty obchodní analýzy, včetně funkčních specifikací, případů užití a procesních toků, které povedou vývojové týmy.
- Spolupracovat s dodavatelskými týmy, aby byla dokumentace dostatečně přesná pro odhad pracnosti.
Testování a zajištění kvality
- Revidovat testovací plány, scénáře a skripty pro zajištění komplexního testování systémových změn.
- Účastnit se testování uživatelského přijetí (UAT) a identifikovat potenciální problémy před nasazením.
Koordinace nasazení
- Koordinovat nasazení aktualizací systémů a nových funkcí, zajišťovat minimální narušení provozu.
- Komunikovat plány nasazení s relevantními zúčastněnými stranami a zajišťovat přípravu dokumentace a školení.
Analýza problémů a zlepšování systému
- Analyzovat incidenty a problémy v bankovních systémech a identifikovat jejich příčiny.
- Navrhovat a dokumentovat zlepšení systémů pro řešení opakujících se problémů nebo zvyšování funkčnosti.
Spolupráce a řízení vztahů se zúčastněnými stranami
- Působit jako spojka mezi obchodními jednotkami, IT týmy a externími dodavateli, aby byly sladěny cíle a očekávání.
- Poskytovat pravidelné aktualizace o pokroku analýz, výsledcích testování a stavu nasazení manažerovi řízení systémů a dalším zúčastněným stranám.
Jaké zkušenosti byste měli mít:
- Vysokoškolské vzdělání v oboru informačních systémů, podnikové ekonomiky, informatiky nebo příbuzném oboru.
- Zkušenosti s obchodní analýzou, ideálně v bankovním nebo finančním sektoru.
- Silné analytické a problémové řešení s důrazem na detail.
- Zkušenosti s přípravou detailní obchodní dokumentace a technických specifikací.
- Znalost životního cyklu vývoje softwaru (SDLC) a testovacích metodologií.
- Vynikající komunikační a mezilidské dovednosti pro efektivní interakci s různorodými zúčastněnými stranami.
- Schopnost spolupracovat v týmově orientovaném prostředí.
- Znalost bankovních systémů, procesů a regulatorních rámců je výhodou.