referent/referentka samostatného oddělení Kanceláře GŘ
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Rašínovo nábřeží 390/42, Praha
Plný
Administrativa
Čeština
Vyšší odborné
11. 6. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Požadavky na uchazeče:
- vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí v oboru v délce nejméně 3 roky
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- trestní bezúhonnost
- vynikající znalost práce s PC (MS Office)
- výborná znalost českého jazyka a pravidel úřední korespondence
- profesionální vystupování
- zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, diskrétnost
- aktivní a samostatný přístup k práci
- velmi dobré organizační a analytické schopnosti
- znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích a zákona č. 201/2002 Sb., o Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových výhodou
- praxe ve státní/veřejné správě, nebo v oblasti nakládání s majetkem výhodou
Charakteristika pracovního místa:
- spolupráce při organizační a technické přípravě podkladů pro jednání generálního ředitele Úřadu
- koordinace činností při předávání stanovisek a připomínek k návrhům právních předpisů s celostátní působností nebo právních úprav existujících předpisů a dalších materiálů v informačním systému eKLEP a eLegislativa
- zajišťování organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce generálního ředitele
- vedení agendy generálního ředitele a příprava podkladů pro jeho jednání
- zajišťování informační, organizační a evidenční práce, včetně porad a jednání
- evidence a přijímání pošty pro generálního ředitele
- koordinace zpracování stanovisek a materiálů, kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených generálním ředitelem
- zpracovávání záležitostí, které si generální ředitel vyhradil nebo o nichž chce být informován
- zabezpečování a odpovědnost za audit dokumentů předkládaných generálnímu řediteli včetně vedení spisové agendy
- zabezpečování řádného a včasného vypravení dokumentů podepsaných generálním ředitelem, včetně jejich řádné evidence ve spisové službě
- zabezpečování a odpovědnost za dodržování jednacích řádů porady vedení Úřadu a operativní porady vedení Úřadu
Co nabízíme:
- platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (11. platová třída), osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna (sickdays)
- možnost home office až 4 dny v měsíci
- lidský přístup a přátelský kolektiv
- stabilní zaměstnání
- pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
- možnost profesního růstu, odborná školení
- příspěvky na stravování, zvýhodněný mobilní tarif pro Vás i Vaši rodinu, možnost využít rekreační chatu v Harrachově
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Termín nástupu: dle dohody
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis s podrobným popisem praxe a stručným motivačním dopisem
Budeme se těšit na Vaši odpověď!