tajemník/tajemnice samostatného oddělení Kanceláře GŘ

Jméno/Firma
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Pracoviště
Rašínovo nábřeží 390/42, Praha
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
11. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Požadavky na uchazeče:

  • vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí v oboru v délce nejméně 3 roky
  • státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
  • trestní bezúhonnost
  • vynikající znalost práce s PC (MS Office)
  • výborná znalost českého jazyka a pravidel úřední korespondence
  • profesionální vystupování
  • zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, diskrétnost
  • aktivní a samostatný přístup k práci
  • velmi dobré organizační a analytické schopnosti
  • znalost zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích a zákona č. 201/2002 Sb., o Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových výhodou
  • praxe ve státní/veřejné správě, nebo v oblasti nakládání s majetkem výhodou

Charakteristika pracovního místa:

  • koordinace zpracování stanovisek a materiálů předkládaných generálnímu řediteli
  • zajišťování organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce generálního ředitele, vč. chodu porad vedení, operativních porad vedení a dalších jednání generálního ředitele
  • koordinace zpracování materiálů do porad vedení a operativních porad vedení, kontrola formální správnosti předkládaných materiálů (jejich souladu s jednacími řády) a plnění termínovaných úkolů uložených na poradě vedení či operativní poradě vedení
  • kontrola dodržování termínů a plnění úkolů uložených generálním ředitelem včetně aktualizace evidenčních tabulek těchto úkolů
  • příprava a zajišťování přípravy podkladů pro úřední jednání generálního ředitele
  • zabezpečování a odpovědnost za vedení spisové agendy
  • protokolární zajišťování přijímání návštěv

Co nabízíme:

  • platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (11. platová třída), osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna (sickdays)
  • možnost home office až 4 dny v měsíci
  • lidský přístup a přátelský kolektiv
  • stabilní zaměstnání
  • pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
  • možnost profesního růstu, odborná školení
  • příspěvky na stravování, zvýhodněný mobilní tarif pro Vás i Vaši rodinu, možnost využít rekreační chatu v Harrachově

Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Termín nástupu: dle dohody

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis s podrobným popisem praxe a stručným motivačním dopisem

Budeme se těšit na Vaši odpověď!