Payroll / Senior Payroll Accountant (pro německé klienty)

Jméno/Firma
Accace Circle a.s.
Pracoviště
Hvězdova 1716/2b, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Němčina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
11. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Přidej se do týmu Accace!
Staň se součástí našeho pražského Headquarters týmu jako Payroll Accountant pro německé klienty!

Accace (čti ekejs) je jednou z nejrychleji rostoucích poradenských a outsourcingových společností v našem regionu. Před 19 lety jsme začínali jako malá účetní společnost a dnes patříme mezi TOP 50 regionálních outsourcingových společností v EU.

Za úspěchem firmy stojí především lidé, kteří v ní pracují. Ti naši chtějí dělat velké věci inovativním způsobem. Při poskytování komplexních služeb v oblasti HR, účetnictví, daňového i právního poradenství klademe duraz na flexibilní přístup ke kolegům a klientům, transparentní komunikaci a neustálé vzdělávání. Díky těmto aspektům jsme navázali již mnoho zajímavých spoluprací a přilákali široké spektrum šikovných talentů a profesionálů.

Aktuálně vytváříme prostor pro nové členy týmu do našeho novovznikajícího Shared Service Centra, kteří mají zkušenosti s německým mzdovým účetnictvím.

Velkou výhodou této pracovní pozice je kromě jiných benefitů možnost pracovat po zaškolení i na dálku bez striktně určeného hybridního modelu. :)

???? Chceme, abys NÁM pomohl/-a s těmito aktivitami:

  • Nastavit nové mzdové projekty a dohlížet na implementaci nových klientů,
  • Zpracovávat pro klienta celou mzdovou agendu (zodpovědnost za správné a včasné zpracování agendy a úkonů s tím spojených, ale i za ukládání a archivaci dokumentů),
  • Komunikovat s klientem (především v německém jazyce),
  • Spolupracovat s junior mzdovou účetní na denní bázi,
  • Poskytovat klientovi rozsáhlé mzdové poradenství,
  • Nastavovat reportovací nástroje dle požadavků klienta,
  • Sledovat legislativní změny související se mzdovou agendou a navrhovat praktické implementace,
  • Připravovat mzdové podklady pro vedení (hlášení, rekapitulace atd.),
  • Zpracovávat měsíční výkazy a výkazy pro pojistné, daňové nebo statistické účely,
  • Zajištovat převody na účet pro výplaty mezd, pojistného a daní,
  • Sledovat a zajišťovat dodržování zákonů o mzdovém účetnictví a daních,
  • Dodržovat termíny vyplývající z příslušných právních předpisů nebo požadavků klienta.

???? Ideální profil kandidáta:

  • Praxe se zpracováním německých mezd minimálně 2 roky (v DATEV nebo jiném systému) podmínkou,
  • Znalost systému DATEV (Lohn und Gehalt) výhodou,
  • Zkušenosti s CZ, SK mzdovou agendou výhodou,
  • Němčina a angličtina na úrovni B2,
  • Uživatelská znalost Microsoft Office,
  • Výborné komunikační schopnosti a zodpovědnost,
  • Logické, analytické a systematické myšlení,
  • Schopnost pracovat samostatně a dodržovat termíny.

???? Co Ti můžeme nabídnout:

  • Roční bonus dle hospodářských výsledků firmy,
  • Bonus za doporučení nového kolegu/klienta,
  • Příspěvek na stravování ve výši 90 Kč/den,
  • Poukazy Flexi pass nebo well-being příspěvek,
  • 5 dní volna navíc,
  • 2 dny sick days
  • Kurzy angličtiny a odborná školení,
  • Teambuildingové aktivity,
  • Možnost prodloužit smlouvu na dobu neurčitou po prvním roce v Accace,
  • Možnost zapojení do dobrovolnických projektů,
  • Úžasné a podporující kolegy :)

???? Informace pro uchazeče:

Pokud Tě naše nabídka práce zaujala, zašli nám svůj strukturovaný profesní životopis v ČESKÉM nebo ANGLICKÉM jazyce. Všem žadatelům odpovíme.