Payroll / Senior Payroll Accountant (pro německé klienty)
O pozici
Pracovní nabídka
Přidej se do týmu Accace!
Staň se součástí našeho pražského Headquarters týmu jako Payroll Accountant pro německé klienty!
Accace (čti ekejs) je jednou z nejrychleji rostoucích poradenských a outsourcingových společností v našem regionu. Před 19 lety jsme začínali jako malá účetní společnost a dnes patříme mezi TOP 50 regionálních outsourcingových společností v EU.
Za úspěchem firmy stojí především lidé, kteří v ní pracují. Ti naši chtějí dělat velké věci inovativním způsobem. Při poskytování komplexních služeb v oblasti HR, účetnictví, daňového i právního poradenství klademe duraz na flexibilní přístup ke kolegům a klientům, transparentní komunikaci a neustálé vzdělávání. Díky těmto aspektům jsme navázali již mnoho zajímavých spoluprací a přilákali široké spektrum šikovných talentů a profesionálů.
Aktuálně vytváříme prostor pro nové členy týmu do našeho novovznikajícího Shared Service Centra, kteří mají zkušenosti s německým mzdovým účetnictvím.
Velkou výhodou této pracovní pozice je kromě jiných benefitů možnost pracovat po zaškolení i na dálku bez striktně určeného hybridního modelu. :)
???? Chceme, abys NÁM pomohl/-a s těmito aktivitami:
- Nastavit nové mzdové projekty a dohlížet na implementaci nových klientů,
- Zpracovávat pro klienta celou mzdovou agendu (zodpovědnost za správné a včasné zpracování agendy a úkonů s tím spojených, ale i za ukládání a archivaci dokumentů),
- Komunikovat s klientem (především v německém jazyce),
- Spolupracovat s junior mzdovou účetní na denní bázi,
- Poskytovat klientovi rozsáhlé mzdové poradenství,
- Nastavovat reportovací nástroje dle požadavků klienta,
- Sledovat legislativní změny související se mzdovou agendou a navrhovat praktické implementace,
- Připravovat mzdové podklady pro vedení (hlášení, rekapitulace atd.),
- Zpracovávat měsíční výkazy a výkazy pro pojistné, daňové nebo statistické účely,
- Zajištovat převody na účet pro výplaty mezd, pojistného a daní,
- Sledovat a zajišťovat dodržování zákonů o mzdovém účetnictví a daních,
- Dodržovat termíny vyplývající z příslušných právních předpisů nebo požadavků klienta.
???? Ideální profil kandidáta:
- Praxe se zpracováním německých mezd minimálně 2 roky (v DATEV nebo jiném systému) podmínkou,
- Znalost systému DATEV (Lohn und Gehalt) výhodou,
- Zkušenosti s CZ, SK mzdovou agendou výhodou,
- Němčina a angličtina na úrovni B2,
- Uživatelská znalost Microsoft Office,
- Výborné komunikační schopnosti a zodpovědnost,
- Logické, analytické a systematické myšlení,
- Schopnost pracovat samostatně a dodržovat termíny.
???? Co Ti můžeme nabídnout:
- Roční bonus dle hospodářských výsledků firmy,
- Bonus za doporučení nového kolegu/klienta,
- Příspěvek na stravování ve výši 90 Kč/den,
- Poukazy Flexi pass nebo well-being příspěvek,
- 5 dní volna navíc,
- 2 dny sick days
- Kurzy angličtiny a odborná školení,
- Teambuildingové aktivity,
- Možnost prodloužit smlouvu na dobu neurčitou po prvním roce v Accace,
- Možnost zapojení do dobrovolnických projektů,
- Úžasné a podporující kolegy :)
???? Informace pro uchazeče:
Pokud Tě naše nabídka práce zaujala, zašli nám svůj strukturovaný profesní životopis v ČESKÉM nebo ANGLICKÉM jazyce. Všem žadatelům odpovíme.