Sekretář/ka
O pozici
Máš skvělé komunikační schopnosti, vrozený smysl pro pořádek, zvládáš administrativu s lehkostí a nerozhodí tě ani hektický den? Jsi kreativní a flexibilní? Pak hledáme právě tebe! Pokud umíš zároveň telefonovat, psát e-mail a hledat ztracenou propisku, máš bod navíc!
Co u nás budete dělat?
Zajišťování plynulého chodu sekretariátu – od každodenní komunikace až po podporu vedení města:
organizace schůzek a jednání, administrativně technické a jiné provozně technické práce sekretariátu starosty a místostarosty města
zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend
komunikace s občany i úřady
administrativní podpora vedení města, správa dokumentů a korespondence
komplexní vedení agendy místní samosprávy - příprava materiálů pro poradu vedení, radu a zastupitelstvo města
Co musíte znát, mít a umět?
požadujeme střední vzdělání s maturitní zkouškou
vzdělání v oboru veřejná správa nebo ekonomického zaměření vítáno
předpokládá se:
znalost problematiky územně samosprávného celku, místní samosprávy a prostředí města
rámcová znalost legislativy z oblasti zákona o obcích (128/2000 Sb.)
výborná znalost češtiny a písemné komunikace
uživatelská znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí)
organizační talent a schopnost efektivního plánování, zodpovědnost, pečlivost a diskrétnost, profesionální vystupování, schopnost jednat pod tlakem a zvládat konfliktní situace, schopnost týmové spolupráce, časová flexibilita
výhodou může být:
zkušenosti na podobné pozici / zkušenosti v administrativě veřejné správy
znalost polského jazyka
Co Vám nabízíme
platová třída 8 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1) - základní platový tarif od 29.120 Kč (zaručený plat) do 30.920 Kč dle započitatelné praxe + možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce
5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, pružnou pracovní dobu, zázemí stabilní organizace, odměny v závislosti na plnění významných či mimořádných pracovních úkolů, zaměstnanecké benefity, podporu osobního rozvoje a odborného vzdělávání
Uzávěrka přihlášek: 11.07.2025 do 13 hod. (rozhoduje datum doručení)
Bližší informace podá vedoucí odboru ŠaK Mgr. Terezie Műllerová (tel. 558 340 675) nebo personalistka Leona Szotkowská (tel. 558 340 608).
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných dokladů včetně způsobu jejího podání naleznete na www.jablunkov.cz (sekce Úřední deska nebo Volná pracovní místa).
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané prostřednictvím odpovědního formuláře nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.