Specialista/ka zákaznického centra EPET - Příbram

Jméno/Firma
ATODA spol. s r.o.
Pracoviště
Příbram
Úvazek
Plný
Vytvořeno
12. 6. 2025

O pozici

Na pozici Specialisty/ky zákaznického centra EPET hledáme nové kolegy/ně, kteří se nebojí komunikace. Staňte se součástí našeho týmu a získejte práci ještě dnes.

 

Proč je fajn pracovat u ATODY?

· NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 15 000 KČ

· Zaškolíme Vás přímo na pobočce v místě pracoviště.

· Nabízíme práci na HPP s možností zkrácených úvazků na 7 nebo 6 hodin

· Pracovní doba je u nás pouze PO-PÁ (dle pracovního úvazku), víkendy a státní svátky budete mít volno

· Jistota toho, že peníze dostanete vždy včas

· Jedná se o fyzicky nenáročnou práci

 

Jaká bude náplň Vaší práce?

· Telefonická komunikace a administrativa se stávajícími klienty

 · Komunikace i s novými zájemci o služby EPET

· Práce na PC

 

Co by měl splňovat ideální uchazeč?

· Jste komunikativní a rád/a se učíte novým věcem?

· Máte příjemný hlasový projev a čeština Vám nedělá problém?

· Umíte pracovat na PC – základní uživatelská znalost?