Office Manager

Jméno/Firma
TOPIC PR
Pracoviště
Praha
Úvazek
Živnostenský list
Vytvořeno
12. 6. 2025

O pozici

Ahoj,

jsme Topic PR a staráme se o to, aby naši klienti byli vidět v cílových médiích. Pomáháme jim rozšiřovat dobrou pověst a někdy i hasit požáry, když se něco zrovna nepovede.

Aktuálně jsme hrdí na naše výsledky strategické komunikace lídra stavebnictví Wienerberger nebo e-commerce portálu Slevomat. Mezi naše klienty patří i designový pražský hotel Mama Shelter, módní řetězec Marks & Spencer nebo investiční fond RSBC.

Klientské práce nám pořád přibývá, a proto potřebujeme pomoci s chodem kanceláří i trochu firmy.

O čem to u nás bude?

  • nákupy do kanceláří - Alza, Rohlík apod. Prostě co nám bude ve Vinohradské kanceláři chybět

  • 1x týdně na pondělní All-hands meeting připravit týdenní souhrn z MaM, Mediáře, Mediaguru

  • 1x měsíčně předpřipravit a urgovat doplnění interní tabulky vytíženosti

  • 2-3x do roka organizovat teambuilding či večírek dle zadání

  • 1x ročně obnovit předplatné časopisů, médií

  • kontrola splatností faktur včetně inzerce, komunikace s externím finančním oddělením

  • hlídání dodávání účtenek, chybějících dokladů, kontroly s financemi a Harvestem

  • komunikace s majitelem kanceláři a správcem budovy (když je potřeba něco vyřešit)

  • dekorování společných prostorů k aktuálním svátkům :-)

  • kontrola a správa evidence příspěvků na wellbeing

  • evidence narozenin členů týmu a výročí lidí v Topicu, organizace dárků

  • správa firemních profilů na HR portálech, pracovních inzerátů a evidence profilů kandidátů

  • balíčkování s Messengerem - pro klienty, ale i od klientů :-) a veškerá administrativa ohledně toho

  • objednávání taxi na schůzky

  • pomáhání Karlovi (našemu šéfovi) se správou jeho kalendáře, občas mu to prostě nejde...

  • ve volném čase správa tabulky kontaktů na NB (coldmailing) a příprava CRM systému

Bez čeho se u nás neobejdeš?

  • samozřejmostí je pro tebe samostatnost, přizpůsobivost, zodpovědnost a dodržování deadlinů

  • nebojíš se komunikovat a chytnout věci za pačesy - ostýchavost umíš nechat doma

  • do určitý míry ti nebudeme muset říkat, co je potřeba nakoupit (hygiena, kancelářské potřeby apod.) - samostatnost

  • umíš pracovat s Excelem a hodně vstupy - je třeba dobrá organizovanost

  • pravidelně kontroluješ tabulky, neunikne ti žádné důležité datum ani změna - je třeba důslednost

  • když odjedeš na dovču, svou agendu dokážeš předat/ předzařídit - zodpovědnost za chod, dotahování úkolů do konce

Co ti nabídneme na oplátku?

  • firemní Macbook a telefonní tarif (s neomezenými daty)

  • přátelský kolektiv se smyslem pro humor :-D

  • příspěvek na wellbeing (8 000 Kč ročně při plném úvazku)

  • možnost Multisport karty

  • dog-friendly kancl na Vinohradech s možností částečného home officu

  • 35 000 až 45 000 Kč měsíčně na IČO, jestliže do toho s námi půjdeš naplno

Rádi bychom někoho:

  • je na tebe opravdu spoleh, máš „can do" přístup k problémům

  • nebojíš se komunikovat napřímo s lidma, dotahuješ věci do konce

  • máš chuť do dlouhodobé spolupráce

  • pracovat můžeš ideálně alespoň 3-4x týdně na pár hodin

  • přestože máme home office, do kanceláře dorazíš, když je prostě třeba (máš přehled o dění)

  • datum nástupu: srpen, září 2025

Jestliže jsi něco z výše uvedených v životě nedělal/a, nevadí nám to. Rádi ti vše ukážeme a zaučíme. Hlavní je pro nás přístup k práci a spolehlivost. :-)

Pokud máš o pozici zájem, neváhej se nám ozvat.

Těšíme se na tebe!